رئیس شورای اسلامی شهر نوشهر، ساماندهی ساحل و پیگیری نیروگاه زباله سوز را از اقدامات ماندگار در نوشهر بیان کرد.
کد خبر: ۵۴۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 09 January 2018

به گزارش تابناک : مهدی اسحاقی صبح سه شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار نوشهر، ساماندهی ساحل سیترا و کپورچال، دعوت از سرمایه گذار و زیرگذر موسی آباد را از جمله تلاشهای فرماندار سابق نوشهر بیان کرد.
وی با بیان اینکه نوشهر جای خاصی در کشور و استان دارد خواهان توجه برای رفع مشکلات و نیازهای آن شد.
فرماندار سابق نوشهر نیز در این مراسم گفت: آزادسازی ساحل نوشهر با همکاری دستگاه های مختلف محقق و 900 میلیون تومان برای آزادسازی ساحل اعتبار جذب شد.
علی شادمان به ساخت ورزشگاه و استادیوم در نوشهر اشاره کرد و پیشرفت آن را مطلوب دانست و گفت: فرماندار ناظر برهمه امور است و باید نظارت داشته باشد.
وی اجرای نیروگاه زباله سوز را از دیگر اقدامات در شهرستان بیان کرد و گفت: این نیروگاه از پیشرفت 19 درصدی در دو سال قبل به پیشرفت بیش از 80 درصدی در حال حاضر رسیده و تا دو ماه دیگر قابل افتتاح است.
وی با بیان اینکه با افتتاح معدن دشت نظیر بسیاری از فرصت های شغلی دوباره احیا شده است گفت: تلاشهای خوبی برای توسعه شهرستان صورت گرفته است.
فرماندار سابق نوشهر، با عنوان اینکه با آهنگ دلنواز مردم نوشهر کار و فعالیت کرده ام به برگزاری انتخابات در شهرستان اشاره و اضافه کرد: برگزاری انتخابات سالم مدیون تلاش دستگاه های مختلف و امنیتی است.
شادمان درباره سرمایه گذاری صورت گرفته در نوشهر با عنوان اینکه سرمایه گذار یک نخبه است، بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: زیرساختها برای حضور سرمایه گذاران در نوشهر فراهم شده است.
در این مراسم عبدالصد صفرنژاد به عنوان سرپرست فرمانداری نوشهر معرفی شد.

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار