محمد اسلامی با اشاره به این که مداخله، چرخ حرکت توسعه در استان را متوقف کرده است، افزود: استانداری دستگاه حاکمیتی است و باید همه دستگاه‌ها را نظارت، پشتیبانی و هدایت کند.
کد خبر: ۵۴۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 08 January 2018
به گزارش تابناک : محمد اسلامی  پیش ازظهر دوشنبه  در نشست صمیمی با مدیران و کارکنان استانداری مازندران، مردم استان را پرظرفیت و توانمند توصیف نمود و خاطر نشان ساخت: برای اعتلای مازندران باید از از فضای انتخابات و گرایش‌های سیاسی فاصله بگیریم و چون ید واحده عمل کنیم.

استاندار با بیان این که استانداری‌شان بسیار بالایی دارد، گفت: باید در جهت تقویت جایگاه استانداری برای ایفای نقش حاکمیتی آن در راستای توسعه همه جانبه استان تلاش کنیم.

وی افزود: کارکنان استانداری باید نفوذ ناپذیر و توصیه ناپذیر باشند و بر اساس اصول و در مسیر کار، با کفایت عمل کنند.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به این که شعارهای دکتر روحانی به برنامه تبدیل شده است، یاد آور شد: مجموعه مدیریت باید کار خود را بر اساس ملاک و ضوابط انجام دهد.

 استاندار با بیان این که سیستم مدیریت باید یک شخصیت واحد باشد، تصریح کرد: خود باورانه و فارغ از دسته و گروه سیاسی عمل کنید و برای ارتقا جایگاه خود تلاش نمایید. متعهدانه عمل کنید و با تسلط مسائل استان را پیگیری و حل نمایید.

نماینده عالی دولت در مازندران، با تاکید بر این که مکاتبات اداری باید با کیفیت در راستای اقدام مؤثر باشد، گفت: دولت الکترونیک باید در راستای منشور حقوق شهروندی، برنامه دولت در جهت تسهیل امور مردم و ارائه خدمات به آنان بسیار جدی گرفته شود.

استاندار با اشاره به این که مردم ولی نعمت ما هستند و رسیدگی به امور مردم باعث می‌شود دست دلال قطع شود و فساد شکل نگیرد، تصریح نمود: مردم باید فقط به یک میز مراجعه کنند و میز خدمت باید در ادارات استقرار یابد تا مردم سرگردان نشوند.

اسلامی با بیان این که نصف جمعیت ما را بانوان تشکیل می‌دهند و ۶۰ درصد از پذیرفته شدگان در کنکور بانوان هستند، اظهار داشت: باید بانوان شایسته در مسند کار قرار گیرند و از توان بانوان در پیشبرد امور بهره گیری مطلوب شود.

 

 

 

منبع : تیترامروز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار