در این نشست بر تعامل سازنده و همفكري در جهت پيشرفت عرصه ورزشي جوانان تاکید شد. ضمنا نشست مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر با روسا و نواب روسای هیات های ورزشی شهرستان بابلسر در روز چهارشنبه 20 دیماه در دفتر شورای اسلامی شهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۹ 05 January 2018

 به گزارش تابناک مازندران، دیدار صمیمی رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بابلسر با پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان پیرامون هماهنگی جهت برگزاری نشست مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با روسا و نواب روسای هیات های ورزشی شهرستان بابلسر در روز چهارشنبه 13دیماه در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

دیدار دوستانه رئیس و اعضای شورای شهر بابلسر با رئیس اداره ورزش
 

بر اساس این گزارش ، در این نشست بر تعامل سازنده و همفكري در جهت پيشرفت عرصه ورزشي جوانان تاکید شد. رئیس اداره ورزش و جوانان از وفاق و تعامل مناسب بوجود آمده اعضای محترم شورای اسلامی شهر بابلسر در جهت پیشرفت ورزش شهرستان ابراز خشنودی کرد و افزود: انشاء اله با حمایت های شورای اسلامی شهر به توسعه و پیشرفت ورزش بابلسر کمک کنیم.


شایان ذکر است نشست مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بابلسر با روسا و نواب روسای هیات های ورزشی شهرستان بابلسر در روز چهارشنبه 20 دیماه در دفتر شورای اسلامی شهر برگزار خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار