با اعلام مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران
وی از تجهیز و استاندارد سازی بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان قائم شهر با هزینه ۴۵ میلیارد ریالی و بهره برداری در ۲۲ بهمن امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 04 January 2018
 به گزارش تابناک مازندران، خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در نکا گفت: برای هتلینگ بیمارستان های مازندران شش ماه گذشته بیش از ۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است.
۵ بیمارستان تامین اجتماعی با ۵۰۵ تخت در مازندران فعال هستند

بر اساس این گزارش ، مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در حاشیه افتتاح اورژانس بیمارستان بوعلی نکا ، با اشاره به هزینه ۲۵ میلیارد ریالی برای تجهیز و توسعه این مرکز اورژانس بیمارستانی گفت: این بخش دارای ۹ تخت بستری و ۲ تخت ایزوله است.

محمد خورشیدی با بیان اینکه برای هتلینگ بیمارستان های مازندران شش ماه گذشته بیش از ۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است از تجهیز و استاندارد سازی بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان قائم شهر با هزینه ۴۵ میلیارد ریالی و بهره برداری در ۲۲ بهمن امسال خبر داد.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابی بوعلی شهرستان نکا در سال ۸۰ به بهره برداری رسیده است افزود: ۵ بیمارستان تامین اجتماعی با ۵۰۵ تخت در مازندران فعال بوده و ۶۰ درصد مردم این استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

حضور در شورای اشتغال مازندران، افتتاح کارخانه فیبر بابلسر، بهره برداری از مجموعه فرهنگی- ورزشی تعاون کاسپین آبی ساری و شرکت در یادواره شهدای روستای ازباران شهرستان فریدونکنار از دیگر برنامه های امروز وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این استان است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار