اصل مساله در انقلاب اسلامی ، نظام و انقلاب و دست آوردهای انقلاب می باشد که شهیدان در این راه با خون خود این آرمان ها را حفظ کرده و از گزند دشمن مصون نگه داشته اند.
کد خبر: ۵۴۶۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 02 January 2018
به گزارش تابناک مازندران، جلسه مشترک برگزاری ایام دهه فجر و ایام فاطمیه با حضور امام جمعه نکا حضرت آیت الله محمدی لائینی واحمدی فرماندار نکا در اداره سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

فرماندار نکا در این نشست اظهار داشت: حماسه 9 دی با بصیرت وهوشیاری مردم ولائی ایران و با توصیه های مقام معظم رهبری باعث حفظ انقلاب شد و جلوی دسیسه های دشمن را گرفت.

در این مراسم فرماندار نکا ضمن گرامیداشت سالروز 9 دی گفت: حماسه 9 دی با بصیرت وهوشیاری مردم ولائی ایران و با توصیه های مقام معظم رهبری باعث حفظ انقلاب شد و جلوی دسیسه های دشمن را گرفت.

ایشان همچنین تاکید داشتند که اصل مساله در انقلاب اسلامی ، نظام و انقلاب و دست آوردهای انقلاب می باشد که شهیدان در این راه با خون خود این آرمان ها را حفظ کرده و از گزند دشمن مصون نگه داشته اند.

نماینده عالی دولت در این شهرستان اظهار داشت:ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر ایام مهمی در انقلاب هستند که نشانه بارز آن وحدت و همبستگی در بین ملت شریف ایران می باشد.

احمدی تاکید داشتند:همه مسئولین موظفیم که تمام مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را به نحو احسن برای مردم رفع کرده و که این کار با همدلی و یکپارچگی امکان پذیر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار