با حضور معاونان مالی و پشتیبانی، تحقیقات و منابع انسانی
معاون مالی و پشتیبانی از صفا و صمیمیت حاکم بر فضای امور نقلیه به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی یاد کرد و حضور و مشارکت پررنگ گروه نقلیه در همه عرصه­ های کاری سازمان را نشانه اهمیت موضوع حمل و نقل در پیشبرد اهداف سازمان دانست.
کد خبر: ۵۴۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 02 January 2018

به گزارش تابناک مازندران، به مناسبت « روز حمل و نقل و رانندگان » و به منظور قدردانی از خدمات شاغلین در واحد نقلیه، مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا با کارکنان موتوری دیدار نمود.

در این دیدار که معاونان مالی و پشتیبانی، تحقیقات و منابع انسانی و سرپرست معاونت مهندسی و برنامه­ ریزی نیز حضور داشتند، مهندس محسن نعمتی ضمن تبریک روز حمل و نقل، از زحمات کارکنان زحمتکش واحد نقلیه در جهت سرویس­ دهی و تأمین آسایش و جلب رضایت کارکنان تقدیر و تشکر نمود.

وی امور حمل و نقل را برای سازمان بسیار ارزشمند و حائز اهمیت دانست و با حساس خواندن کار رانندگان، افزود: ماهیت شغل شما به گونه ­ایست که نیروگاه بطور مداوم به خدمات شما نیاز دارد از اینرو کار بسیار پر مسئولیتی به عهده دارید و بنابراین آنگونه که از روایات حضرات معصومین(ع) به ما رسیده، می­توان گفت جنس تلاش و زحمات شما مانند مجاهدان در راه خداست.

مهندس نعمتی در ادامه به حجم بالای کار و گستردگی حوزه جغرافیایی خدمات­ رسانی واحد نقلیه نیروگاه اشاره کرد و گفت: این نیروگاه بدلیل بزرگ بودن، شرایط متفاوتی با سایر نیروگاه­ها دارد و حجم، تنوع و گستردگی کار آن در مقایسه با سایر نیروگاه­ها خیلی بیشتر است با اینحال همه کارکنان از عملکرد و خدمات امور نقلیه و رانندگان رضایت کامل دارند و این رضایتمندی شاخص خوبی برای ارزیابی فعالیت­ها و نشان­ دهنده حاکمیت نظم، انضباط، انسجام و تسلط یک مجموعه به اموراست.

در این نشست حسین کریمی مسئول خدمات موتوری و مهندس علی­ اکبر یخکشی مدیر امور نظارت بر خدمات شرکت ضمن تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی از حسن توجه و حضور مدیران شرکت در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان، گزارشی از عملکرد امور نقلیه و تلاش­های شبانه­ روزی کارکنان آن در زمینه­ های تعمیرات و نگهداری خودروها، سرویس­دهی مطلوب به کارکنان و حمل و نقل مواد و کالاهای مورد نیاز شرکت ارائه و بر آمادگی خود و همکاران برای خدمت­رسانی بیشتر تأکید نمودند.

همچنین فرهاد کریمی معاون مالی و پشتیبانی شرکت نیز از صفا و صمیمیت حاکم بر فضای امور نقلیه به عنوان سرمایه بزرگ اجتماعی یاد کرد و حضور و مشارکت پررنگ گروه نقلیه در همه عرصه­ های کاری سازمان را نشانه اهمیت موضوع حمل و نقل در پیشبرد اهداف سازمان دانست.

مهندس نعمتی در پایان با اهداء لوح و هدایایی از ربیع ­الله اسماعیلی­اطربی بازنشسته سالجاری و مجید رمضانی اطربی، عبدالجواد اسماعیلی، محمد حسن پور، محسن مستوری، عباس حاجی پور و هدایت محمدزاده صاحبی همکاران برگزیده شاغل در مجموعه امور نقلیه قدردانی نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار