مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا
در احداث این مسکن روستایی تیم اردوی جهادی بسیج مبارزه با مواد مخدر کشور و با همراهی و همکاری تیم جهادی کمیته امداد استان مازندران و شهرستان نکا نیز حضور داشته اند.
کد خبر: ۵۴۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 29 December 2017

به گزارش تابناک مازندران، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا: در شهرستان نکا بیش از ۳۰۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد می باشند

بر اساس این گزارش، حسین بریمانی ورندی گفت: این واحد مسکونی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان مازندان،حضرت آیت الله محمدی لائینی امام جمعه شهرستان، بخشدار بخش هزارجریب و اعضا بسیج ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور افتتاح گردید

بریمانی ورندی در ادامه گفت: این واحد مسکونی مددجویی در روستای اریم ساکن منطقه محروم هزارجریب نکا با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیون تومان و با زیر بنای ۸۵ متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: بخشی از اعتبار هزینه شده در این واحد مسکونی وام بهسازی و نوسازی بنیاد مسکن بوده است ، بخشی نیز از کمک های بلاعوض امداد و بخش عمده اعتبار نیز از طریق بسیج ستاد مبارزه با مواد مخدر کشو و همچنین تیم اردوی جهادی بوده است.

بریمانی همچنین گفت: در احداث این مسکن روستایی تیم اردوی جهادی بسیج مبارزه با مواد مخدر کشور و با همراهی و همکاری تیم جهادی کمیته امداد استان مازندران و شهرستان نکا نیز حضور داشته اند.

خاطر نشان میگردد در شهرستان نکا بیش از ۳۰۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد می باشند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار