دبیر ستاد اقامه نماز مازندران
جهت تسریع در امور باید در ادارات فرهنگ مکاتبات را بر فرهنگ مراجعات ترجیح دهیم و یک درصد بودجه فرهنگی ادارات نیز برای ترویج فرهنگ نماز هزینه شود.
کد خبر: ۵۳۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 13 December 2017
  به گزارش تابناک مازندران، دبیر ستاد اقامه نماز مازندران در همایش روسا و دبیران شورای اقامه نماز فرمانداری ‌های استان با اشاره به گردشگرپذیر بودن مازندران گفت: خیران در ساخت نمازخانه ‌های بین راهی مازندران وارد میدان شوند.
 
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی افزود: ستاد اقامه نماز در زمینه فرهنگی، آموزشی، ارزیابی، نشست دانش آموزی، نشست دانشجویی، سفیران نماز، سلامت معنوی مدیران، طرح خانواده مطهر، توانمندسازی مدارس، اجرای مسابقات نماز و خاطره نویسی اقدامات موثر صورت داده است.
 
وی در ادامه گفت : به منظور ترویج فرهنگ نماز خیران در ساخت نمازخانه ‌های بین راهی مازندران باید وارد میدان شوند.
 
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه نسبت به نماز کاستی نداشته باشیم زیرا ما هرچه داریم از نماز است و هرچه در این زمینه کار شود کم است، گفت: امروزه فضای مجازی نقش مهمی در جامعه در تمام زمینه‌ها دارد که محتوا و پیام نماز در فضای مجازی بسیار اهمیت دارد و باید از این فرصت به موقع و درستی استفاده شود.
 
وی افزود: مازندران استانی توریستی و گردشگر پذیر بوده و بدانیم ساخت نمازخانه کاری جهادی بوده و می‌توانیم از ظرفیت خیران مسجدساز و نمازخانه‌ ساز به ویژه در مسیر بین راهی بیشتر استفاده کنیم.
 
دبیر ستاد اقامه نماز مازندران گفت: فرمانداری‌ها کانون و مرکز هر شهر هستند که باید فرهنگ اقامه نماز به جماعت و به موقع در ادارات برگزار شود که ایجاد بانک اطلاعات و سامانه جامع شامل نمازخانه بین راهی، مدارس، تفرجگاه‌ ها، ساحل، شهرداری‌ ها و پمپ بنزین‌ها بسیار اهمیت دارد که کارگروه و کمیته پیگیری این امر تشکیل می‌ شود.
 
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: جهت تسریع در امور باید در ادارات فرهنگ مکاتبات را بر فرهنگ مراجعات ترجیح دهیم و یک درصد بودجه فرهنگی ادارات نیز برای ترویج فرهنگ نماز هزینه شود.
 
وی گفت: 200 نفر از یاوران نماز به مشهد مقدس اعزام شدند که برای رفع شبهات فکری می‌توانیم از توانمندی این افراد استفاده کنیم.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار