پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای اصلی این استان اعلام کرد که تردد در محور کندوان از عصر جمعه تا صبح شنبه یک طرفه می شود .
کد خبر: ۵۳۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 12 December 2017
به گزارش تابناک : هراز ، کندوان ، سوادکوه سه محور اصلی و کوهستانی مازندران منتهی به پایتخت است که در تعطیلات پایان هفته پر تردد می شوند.
بر اساس اعلام پلیس راه مازندران ، محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته از ساعت 8 صبح فردا چهارشنبه آغاز می شود و تا 6صبح شنبه 25 آذر در محور های مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور برقرار است .
بر این اساس تردد هرنوع موتور سیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه در محورهای کندوان ( کرج - چالوس ) ، هراز ( آمل - تهران و سوادکوه ( قائمشهر - تهران ) ممنوع است .
** محور کندوان
- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد .
** محور هراز
- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
- بر اساس اعلام پلیس راه ، تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روز چهارشنبه تا جمعه ممنوع است .
** محور فیروزکوه
- رفت و آمد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز جمعه تا ساعت 22 همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است .
همچنین بر اساس اعلام هواشناسی مازندران در سه روز آینده آسمان محور های مواصلاتی استان نیمه ابری و در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش های پراکنده است .
همچنین در محور های کوهستانی بارش برف و باران پیش بینی می شود و داشتن لوازم زمستانی مانند غذا ، زنجیر چرخ و باک پر بنزین الزامی است . 
علاوه بر این از امروز تا شنبه مردم مازندران کاهش نا سه تا پنج درجه ای دمای هوا را تجربه خواهند کرد .





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار