دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
یکی از راه های جلوگیری از انتشار اسلام در جهان ایجاد جنگ و خونریزی در کشور های اسلامی است تا این دین مبین را دینی خشن و سفاک معرفی کنند
کد خبر: ۵۳۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 12 December 2017
به گزارش تابناک مازندران،  از طرف کانون عفاف و حجاب، ریحانه و ایثار دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مراسمی با عنوان جشن پیروزی جبهه مقاومت برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش، در این مراسم رضا آزادی کناری فرماندار اسبق شهرستان نکا و مشاور فرمانده سپاه استان مازندران که در جبهه حق علیه باطل در سوریه مسئولیت اطلاعات عملیات گروه ها  را بر عهده داشت حضور داشت.
 
رضا آزادی کناری مشاور فرمانده سپاه استان مازندران ضمن بیان گوشه ای از خاطراتش در دفاع از مردم مظلوم سوریه اظهار داشت: در کشورهای پیشرفته اسلام روز به روز در حال رشد و گسترش است و کشورهای غربی برای این که جلوی این پیشرفت و تکامل را بگیرند، به اسلام ستیزی روی آوردند.
 
وی گفت: غربی ها تلاش می کنند تا اسلام را به گونه ای وارنه به مردم معرفی کنند.
 
مشاور فرمانده سپاه استان مازندران تاکید کرد: یکی از راه های جلوگیری از انتشار اسلام در جهان ایجاد جنگ و خونریزی در کشور های اسلامی است تا این دین مبین را دینی خشن و سفاک معرفی کنند که نمونه آن را در عراق، سوریه، یمن و ... می بینید و بنابراین گروهک هایی همچون داعش، النصره و ... را به وجود آوردند تا به این اهداف خود دست یابند.
 
وی با اشاره به آیه  ۶۰ سوره مبارکه انفال که خداوند متعال فرمودند:«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیکُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿۶۰﴾
هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [دشمنان‌]، آماده سازید! و )همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!» اظهار داشت: ما باید از هر جهت خودمان را قوی کنیم، اگر دشمن در ما احساس ضعف کنید به ما حمله می کند.
 
گفتنی است این جشن با برپایی جلسه پرسش و پاسخ با دو فرد تازه مسلمان شده دانمارکی و آمریکایی و قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس پایان یافت.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار