رئیس پلیس راه مازندران گفت: طرح زمستانه پلیس راه مازندران از امروز تا 20 اسفندماه سال جاری در محورهای مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۵۳۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ 11 December 2017
سرهنگ علیرضا قدمی صبح امروز در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه  با بیان اینکه  طرح انتظامی ترافیکی به مدت  سه ماه در چهار محور اصلی ، کوهستانی و برف گیر  مازندران برگزار خواهد شد ،  اظهار داشت : این طرح از امروز تا 20 اسفندماه سال جاری در محورهای هراز ، کندوان ، کیاسر و سوادکوه  توسط واحدهایی از پلیس راه و راهور ، راهداری ،  اورژانس ، هلال احمر ، آتش نشانی و  سایر ارگانهای مرتبط برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه این طرح در راستای تسهیل امور  ترافیکی  انجام خواهد شد، بازنگه داشتن محورهای  مواصلاتی،  افزایش انضباط ترافیکی ، ایمنی وسایل نقلیه ، مدیریت بهتر  حوادث  ترافیکی در زمان ریزش برف ، کولاک وسقوط  بهمن و رسیدگی بموقع به تصادفات و کمک به مصدومان و در راه ماندگان را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد.
 
 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه حضور شور انگیز و با صلابت  در این رزمایش نشان دهنده عزم همه دستگاهها ی مربوط  در راستای مسئولیت های محوله است، گفت:  همه تلاش گران در عرصه ترافیک با تکیه بر فضل الهی و  هماهنگی های صورت گرفته  بتوانند امسال نیز همچون گذشته با کمترین مشکلات  در انجام ماموریت خود موفق باشند.
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار