معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد
مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ٢٠ بهمن ادامه دارد و ١٦ اسفند، مصادف با روز قرآنی استان بوشهر، اختتامیه این جشنواره است.
کد خبر: ۵۳۶۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 11 December 2017
 به گزارش تابناک مازندران،    معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: جشنواره‌های مختلفی با محوریت کلام وحیانی قرآن برگزار می‌شود که دومین جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات، یکی از آن‌ها به شمار می‌آید.
 
بر اساس این گزارش، محمد فوقی افزود: فیلم داستانی، پویانمایی (انیمیشن)، مستند، نماهنگ و بخش ویژه (فقط یک اثر مرتبط با سوره مبارکه واقعه)، از بخش‌های دومین جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات است.
 
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت:جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات با موضوعات داستان‌ها و قصص قرآنی و عترت، زندگی و سیره دیگر شخصیت‌های قرآنی، تمثیل و مضامین و معارف دینی و قرآنی شامل کانون خانواده، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، حجاب و عفاف، مضامین سوره مبارکه یاسین، فرهنگ ایثار و شهادت، امربه معروف و نهی از منکر، ولایت و امامت، بصیرت و روشنگری، ابتکار و خلاقیت و برگزار می‌شود.
 
وی افزود: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ٢٠ بهمن ادامه دارد و ١٦ اسفند، مصادف با روز قرآنی استان بوشهر، اختتامیه این جشنواره است.
 
وی گفت: دبیرخانه دومین جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات، بوشهر، خیابان امام خمینی (رحمت الله علیه)، کوچه بوستان پنج، موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالثقلین است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات مورد نیاز با شماره ٠٧٧٣٣٥٥١١٨٨، تماس بگیرند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار