در بازدید از شناور‌های صیادی مدارکی از قبیلدفترچه تردد، کارت ساماندهی شناور، کپسول آتش نشانی، جلیقه نجات، حلقه نجات، پارو و توسط دریابانان کنترل می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 10 December 2017
به گزارش تابناک مازندران، فرمانده دریابانی مازندران از کنترل بیش از دو هزار ۳۰۰ فروند شناور صیادی در سطح حوزه استحفاظی توسط دریابانان استان مازندران خبر داد.
 
بر اساس این گزارش، سردارهوشنگ حسینی فرمانده دریابانی مازندران گفت: با توجه به فصل صید و صیادی، دریابانان حوزه استحفاظی، با اجرای گشت‌های ساحلی و دریایی در چندماه گذشته تاکنون، موفق به کنترل بیش از دو هزار و ۳۰۰ فروند انواع شناور صیادی شدند.
 
وی افزود: در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و نظارت بر تردد شناور‌ها در دریا و رصد کلیه شناور‌های متردد در سطح حوزه استحفاظی همچنین ارتقای امنیت اجتماعی، دریابانان پایگاه‌های تابعه در سطح حوزه استحفاظی با کنترل شناور‌های صیادی، نظم و امنیت را در دریا به ارمغان آوردند.
 
فرمانده دریابانی مازندران گفت: در بازدید از شناور‌های صیادی مدارکی از قبیلدفترچه تردد، کارت ساماندهی شناور، کپسول آتش نشانی، جلیقه نجات، حلقه نجات، پارو و توسط دریابانان کنترل می‌شود.
 
وی درخواست کرد با توجه به بدی شرایط آب و هوایی دریا تمامی شناور‌ها با بهره گیری از کلیه امکانات تامینی و حفاظتی در آب تردد کرده و همواره احترام به قانون را دردستور کار خود قرار دهند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار