برد نساجی و تساوی شیرین خونه به خونه در شیراز
دقایقی پیش رقابت‌های هفته هفدهم لیگ دسته اول کشور با برگزاری شش بازی در شهرهای مختلف دنبال شد و تیم نساجی پس از چند هفته ناکامی به یک برد باارزش رسید و تیم خونه به خونه بابل به یک تساوی ارزشمند دست یافت. تیم نساجی مازندران با 30 امتیاز و تفاضل گل بهتر به مکان سوم رسید و خونه به خونه در رده پنجم جای گرفت
کد خبر: ۵۳۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 10 December 2017
به گزارش تابناک مازندران، دقایقی پیش رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ دسته اول با برگزاری شش بازی انجام شد و در یکی از این دیدارها، تیم نساجی پس از 3 هفته ناکامی مقابل تیم راه آهن به برتری دو بر یک رسید .
 
 بر اساس این گزارش، تیم خونه به خونه بابل در شیراز دست به کار بررگی زد و مقابل نماینده این شهر یعنی برق در حالی که تا دقایق دو برصفر عقب بود بازی را به تساوی دو بر دو کشاند .
 
مجتبی ممشلی  زننده هر دو گل تیم نساجی در دقایق 75 و 90 مقابل تیم راه آهن بود .
 
همچنین سجاد آشوری 81 و رضا آقابابایی 90 برای تیم خونه به خونه بابل گلزنی کردند.
 
به هر روی در مهمترین دیدار این هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران، برق جدید شیراز و خونه به خونه بابل، تیم‌های سوم و چهارم جدول از ساعت ۱۴ در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند. شاگردان مهابادی با دو گل سعید خردمندی (۱۳) و پوریا آریاکیا (۳۲) در نیمه اول به رختکن رفتند اما شاگردان نکونام توانستند در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند. گل‌های خونه به خونه را سجاد آشوری (۸۱) و رضا آقابابایی (۹۱) به ثمر رساندند.
 
در یکی دیگر از بازی‌های مهم هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم دوم جدول رده‌بندی یعنی بادران در تبریز به مصاف ماشین سازی رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود بادران به پایان رسید. با این پیروزی و با تساوی دیروز نفت مسجد سلیمان، بادران توانست به صدر جدول نزدیک‌تر شود. هر دو گل این بازی را کریم اسلامی به ثمر رساند.
 
در دیگر بازی این هفته، ایران جوان بوشهر در شهر خود نتوانست از سد مس کرمان بگذرد و تن به شکست ۲ بر یک داد. گل‌های این بازی را احمد الجبوری برای ایران جوان و میلاد باقری و فرهاد سالاری برای مس به ثمر رساندند.
 
تیم‌های فجرسپاسی شیراز و صبای قم نیز در شیراز به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم میزبان بود که موفق شد با گل دقیقه ٦٢ شاهین مجیدی از سد صبا بگذرد.
 
همچنین در دیگر بازی امروز تیم‌های نساجی مازندران و راه آهن قعرنشین مقابل هم قرار گرفتند. این بازی با پیروزی ۲ بر یک نساجی به پایان رسید. گل‌های این بازی را حسین امامیان برای راه آهن و مجتبی ممشلی (٢ گل) برای نساجی به ثمر رساندند.
 
اکسین البرز هم با دو گل از سد آلمینیوم اراک گذشت. حمید طاهری فر (۵۹) و یاسر وکیلی (۷۵) گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار