رئیس هیئت ورزشی دانشگاه های مازندران گفت: اولین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشگاهیان، اساتید، کارکنان و دانشجویان در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۳۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 10 December 2017
به گزارش تابناک : حسین ذبیحی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: قرار است برای اولین بار یک دوره المپیاد ورزشی در رده های قهرمانی و همگانی بین دانشگاهیان مازندرانی با هدف شناسایی استعدادها و توانمندی بالقوه ورزشی دانشگاهیان استان، سلامت روحی و جسمی دانشجویان و کارکنان دانشگاه با ورزش، ایجاد شور، نشاط و همدلی دانشگاهیان با شور و حال ورزشی، تعامل صمیمی دانشجویان ، اساتید و کارکنان در فضای غیر رسمی، تعیین تیم های برتر ورزش دانشگاهی و اعزام آن به مسابقات کشوری و ... برگزار شود.
وی تصریح کرد: با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به پویایی، نشاط و ورزش دانشگاهیان همیشه به خاطر محدودیت های مالی، فقدان امکانات متناسب و همچنین عدم حمابت برخی از مدیران مافوق متاسفانه روند اجرایی ورزش دانشگاهیان استان مازندران از شرایط مطلوبی برخوردار نیست، این در حالی است که ضد ورزشی ها مثلا افرادی که دخانیات را در فضاهای اموزشی مثل مدارس یا دانشگاه ها ترویج می دهند به نظر راحت تر در این فضاها مشغو ل فعالیت هستند.
وی افزود: مدیران فرهنگی و مسئولان ذیربط باید اهتمام و تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این غفلت های ورزشی تبدیل به یک خسران اجتماعی برای پدران و مادران فردای جامعه ما نشود.
رئیس هیئت ورزش دانشگاه های استان مازندران و رئیس برگزاری این المپیاد اضافه کرد برگزاری چنین المپیادی بسیار مورد توجه رئیس فدراسیون ورزش های ملی دانشگاهی قرار گرفت و به همه استان ها دستور داد تا این را به صورت پایلود، الگو گرفته و در سال های آتی انجام شود.
به گفته ذبیحی، افتتاحیه این مسابقات روز پنج‌شنبه 23 آذرماه در سالن بزرگ پیامبر اعظم (ص) واقع در ساری کیلومتر 17 جاده دریا در دانشگاه علوم پزشکی ساری برگزا می‌شود و این مسابقات در هشت رشته قهرمانی شامل فوتسال، والیبال، تکواندو، بدمینتون، تنیس روی میز، جودو، کشتی آزاد و تیراندازی و دو رشته همگانی شامل دارت و طناب‌کشی با حدود 700 شرکت کننده انجام می شود.




منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار