غرفه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به عنوان غرفه برتردر هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استانی معرفی شد.
کد خبر: ۵۳۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 09 December 2017
به گزارش تابناک : دبیر ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان مازندران در مراسم اختتامیه هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان، غرفه دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان غرفه برتر در بین کلیه شرکت کنندگان معرفی و با اهدا لوح تقدیر از رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان قدردانی کرد.
در بخشی از متن لوح اهدایی دکتر خلاق میرنیا رئیس دانشگاه مازندران و دبیر ستاد برگزاری هفته پژوهش استان، به دکتر کیومرث نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران آمده است:
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، اینک که در پرتو الطاف الهی و اهتمام وافر و جهاد علمی و پژوهشی، دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به عنوان غرفه برتر در هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری مازندران انتخاب شده است این توفیق یزرگ را به آن مجموعه تبریک تهنیت می گویم.
میرنیا در پایان ابراز امیدواری کرد با استمرار دانش پژوهی و نوآوری در مسیر توسعه مرزهای دانش و اقتدار علمی ایران اسلامی و مازندران علوی موفق و سربلند باشید.
به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران 30 محصول در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات و گیاهان دارویی از واحدهای استان را در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشت.
برگزاری کارگاه های آموزشی همفکری-آزاد در حوزه کارآفرینی در غرفه مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی از جمله فعالیت های نوآورانه این مرکز بوده است که مورد استقبال چشمگیر علاقه مندان و مراجعان در این نمایشگاه قرار گرفت





منبع : آنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار