مدیرعامل استقلال می‌گوید نباید بگذاریم حق و حقوق باشگاه‌ها پایمال شود.
کد خبر: ۵۳۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 09 December 2017
به گزارش تابناک : سیدرضا افتخاری مدیر عامل استقلال قبل از جلسه‌ با مسئولان فدراسیون فوتبال درباره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما باید پیش بینی بعضی از اتفاقات را داشته باشیم. ما از تاج درخواست کردیم که جلسه‌ای داشته باشیم. پیرو صحبت‌های دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا که بر خلاف تصمیمات هیات رئیسه این کنفدراسیون بوده است، از تاج خواستیم جلسه‌ای در این ارتباط تشکیل شود تا درباره آینده تصمیم گیری کنیم. باید حرف‌هایمان یکی باشد و اجازه ندهیم حق و حقوق باشگاه‌ها به خصوص استقلال پایمال شود. در حال حاضر شرایط به نفع ایران است و خواسته طرف عربستانی منطقی نیست. ما از امن‌ ترین کشورهای دنیا هستیم و این حرف‌ها فقط بهانه است که ایران امن نیست. هیچ نگرانی وجود ندارد.سال گذشته تیم‌های اماراتی و قطری به ایران آمدند و هیچ اتفاق خاصی هم رخ نداد. نباید مسائل سیاسی را به مسائل ورزشی مرتبط کنند.
افتخاری درپاسخ به این سوال که گفته می‌شود شفر اعتراضاتی نسبت به او داشته است گفت: خود شفر صحبت می ‌کند و شایعات را تکذیب می ‌کند. هواداران خیالشان راحت باشد.
افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا درست است که او با شفر دیدار نکرده است گفت: من سه روز پیش با شفر جلسه‌ ای داشتم. کارها را هماهنگ کردیم. ما بازیکن سرباز و دانشجو داشتیم و نشد مجوز خروجشان را بگیریم. اردوی تیم هم در ایران برگزار می‌ شود.
افتخاری درباره پرداختی‌ های تیمش ادامه داد: ما قرار است ۲۰ درصد بدهیم تا پرداختی‌ها به ۵۰ درصد برسد. پول شفر را هم طی دو، سه روز آینده پراخت می کنیم.
مدیرعامل استقلال درباره وضعیت مسکن شفر و این که آیا برای او منزلی پیدا شد، گفت: بله ایشان صاحب خانه شدند.






منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار