زنگ پایان نیم فصل اول لیگ یک جام آزادگان در حالی عصر فردا یکشنبه نواخته می شود که تیم خونه به خونه مهمان شهرداری شیراز و نساجی قائمشهر میزبان راه آهن است.
کد خبر: ۵۳۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 09 December 2017
 ایرنا ، توقف شهرداری شیراز در خانه که هم اکنون جایگاه سوم جدول رده بندی لیگ را در اختیار دارد به خصوص تساوی این تیم با خونه به خونه ، این نبرد را به سود نساجی قائمشهر پایان می دهد و قائمشهری ها در صورت برد در برابر راه آهن قعر جدولی ، جایگاهشان را یک تا 2 پله در جدول لیگ یک ارتقاء خواهند داد و همچنان می توانند برای نیم فصل دوم نیز مدعی باقی بمانند.
هم اکنون شهرداری شیراز با 29 امتیاز از 16 بازی در رده سوم جدول ، خونه به خونه و نساجی نیز با همین تعداد بازی و امتیاز 28 و 27 در به ترتیب در رده چهارم و پنجم قرار دارند.
برد نساجی در برابر راه آهن و تساوی و یا حتی برد خونه به خونه برابر شیراز ، نبرد 2 سر سود برای تیم قائمشهری ها خواهد بود.
سرمربی نساجی قائمشهر جایگاه پنجمی تیمش را پس از هفته ها قرارگیری در رده دوم جدول ناشی از نبود تمرکز تیمی ، اشتباهات داوری و مصدومیت بازیکنانش دانست .
مهدی پاشازاده روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید به خصوص در نوک حمله و رفع برخی مشکلاتی که تمرکز تیمی را به هم زده، نساجی می تواند مدعی باقی بماند.
وی افزود : این تیم شایستگی حضور در لیگ برتر رقابت های فوتبال کشور را دارد و تلاش ما این است که تیم را به این رقابت ها پس از چندین سال حسرت تماشاگرانش، برسانیم.
بازیکن اسبق استقلال تهران و تیم ملی کشورمان گفت که تیمش پنج جای خالی برای جذب بازیکن در نیم فصل دوم دارد و با مشورت مالکان تیم ، چند بازیکن برای نوک حمله از لیگ یک و برتر جذب می کند.
رقابت های لیگ یک جام آزادگان پس از 17 هفته عصر فردا برای آمادگی بیشتر تیم ها و یارگیریشان برای نیم فصل دوم 20 روز تعطیل می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار