معاون معدنی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت : امسال تاکنون پرونده 24 واحد معدنی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل ارسال شده است تا با دریافت این نوع حمایت های مادی چرخه تولید و کار خود را رونق ببخشند .
کد خبر: ۵۳۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 07 December 2017
به گزارش تابناک : یزدان برسان روز پنجشنبه پرداخت تسهیلات به این واحدهای معدنی را از 2 طریق ثبت نام در سامانه بهین یاب و تقاضای وام از صندوق سرمایه گذاری بیمه های معدنی برشمرد . 
وی افزود : 12 واحد معدنی مازندران برای دریافت تسهیلات در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند و تقاضای آنها بررسی و مورد موافقت قرار گرفت . 
معاون معدنی مازندران اضافه کرد : به هر یک از این واحدهای معدنی تا سقف 30 میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد 18 درصدی پرداخت می شود .
وی همچنین از پرداخت تسهیلات سرمایه گذاری از طریق صندوق سرمایه گذاری بیمه های معدنی به عنوان دیگر موارد پرداخت تسهیلات به واحدهای معدنی برای تامین سرمایه در گردش اشاره کرد. 
برسان گفت : 12 واحد معدنی استان برای دریافت این تسهیلات با کارمزد 9 تا 15 درصدی به این صندوق معرفی شدند .
وی افزود : اخذ پروانه بهره برداری به عنوان وثیقه بانکی به عنوان مزیت دریافت این نوع تسهیلات برای واحدهای معدنی متقاضی به شمار می رود . 
از 243 واحد معدنی موجود در مازندران 130 واحد فعال هستند که حدود چهار هزار نفر نیروی کار دراین واحدها مشغول به کار هستند .
معادن استان 820 میلیون تن ذخیره معدنی دارد و سالانه حدود 19 میلیون تن ذخایر معدنی از آنها برداشت می شود . 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار