پیام 16 آذر یعنی توجه به مسئولیت اجتماعی در تمام لحظات زندگی، شهدا در 16 آذر با خون نوشتند که ای ایران و ای انسان من تو را دوست دارم.
کد خبر: ۵۳۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 07 December 2017
به گزارش تابناک مازندران، مراسم بزرگداشت روز دانشجو در با حضور رییس و مسئولان دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران برگزار گردبد.  

   بر اساس این گزارش، دکتر حیدر جانعلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، با بیان این مطلب که ۱۶ آذر روزی است که متعلق به شهدای انسانیت و عزت و عظمت است، گفت: شما امروز اینجا جمع شده اید تا بگویید ای اسلام، ای ایران و ای ملت شریف ایران، ما شما را دوست داریم.   
 
 دکتر جانعلی زاده افزود: به ذهن من، دانشجو یعنی صفا و زندگی، یعنی طراوت و شادابی، یعنی امید و بالندگی، شجاعت و آرمانخواهی، مجاهدت، مقاومت و ایثارگری. 16 آذر فوران آتشفشان غیرت انقلابی به اسلام و ایران است، ما به شهیدان عزیز این روز و سراسر تاریخ افتخار می کنیم و به روح بلند آنها درود می فرستیم و به شما بزرگواران که برای عزت انسانی جمع شده اید درود می فرستیم.  
 
      معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه سخنانش به پیام ۱۶ آذر اشاره کرد و افزود: پیام 16 آذر یعنی توجه به مسئولیت اجتماعی در تمام لحظات زندگی، شهدا در 16 آذر با خون نوشتند که ای ایران و ای انسان من تو را دوست دارم. به شهیدانش درود و به شما پیروان آن عزیزان درود. خداوند را شاکریم که می توانیم به شهیدان درود بفرستیم و در مقابل دانشجویانی که برای عزت انسانی تلاش می کنند سر تعظیم فرود بیاوریم.
 
 

برچسب ها: پیام 16 آذر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار