مهاجم رئال مادرید با نزول گلزنی هایش، در رتبه چهل و هفتم برترین گلزنان لالیگا است.
کد خبر: ۵۳۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 05 December 2017
به گزارش تابناک : کریستیانو رونالدو بدترین آمار گلزنی‌اش را پس از حضور در رئال مادرید داشته است. مهاجم پرتغالی در جدول گلزنان لالیگا تنها با دو گل در رتبه چهل و هفتم قرار دارد. در ۱۴ هفته‌ فصل گذشته این بازیکن با ۱۰ گل صدرنشین بود و لیونل مسی و لوییس سوارس (مهاجمان بارسلونا) و یاگو آسپاس (مهاجم سلتاویگو) با ۹ گل در تعقیبش بودند. کاپیتان تیم‌ ‌ملی پرتغال توانست دروازه‌ ختافه را در پیروزی دو بر یک مادرید و مالاگا را در برد سه بر دو باز کند. رونالدو فصل گذشته در پیروزی پر گل برابر اوساسونا (پنج بر دو) و رئال بتیس (۶ بر یک) گلزنی کرد و مقابل آلاوس (پیروزی چهار بر یک) و اتلتیکومادرید (پیروزی سه بر صفر) دو هت تریک کرد. علاوه بر این برابر اسپورتینگ خیخون (دو بر یک ) دبل کرد. با این حال در هفته‌ چهاردهم مقابل بارسای لوییس انریکه گلزنی نکرد.
 
آمار ضعیف رونالدو در رتبه رئال مادرید در جدول لالیگا تاثیرگذار بوده است. گلزنی مهاجم پرتغالی در این فصل ۶ امتیاز برای تیم زین‌الدین زیدان به ارمغان آورده است. گلزنی او در مقابل ختافه در ‌دقیقه ۸۵ سه امتیاز را برای سفید پوشان به ارمغان آورد. برابر مالاگا  پیروزی سه بر دو مادرید را قطعی کرد و سه امتیاز را به تیم زیدان رساند.
 
سال گذشته تا هفته‌ چهاردهم هر زمان مهاجم پرتغالی گلزنی کرد مادرید پیروز شد. عملکرد او در ویسنته کالدرون بیش از همه قابل توجه‌تر بود. او تیم‌ ‌دیگو پابلو سیمئونه را تحقیر و سه بار دروازه‌شان را باز کرد. ناکامی رونالدو در گلزنی در هفته‌های پنجم، ششم و هفتم قابل توجه بود چون مادرید در سه بازی پیاپی مساوی کرد.
 
ناکامی رونالدو در گلزنی تنها در لالیگا است. او در لیگ قهرمانان اروپا در پنج بازی هشت گل به ثمر رساند. چهار گل در رویارویی‌هایش مقابل آپوئل نیکوزیا، یک گل مقابل تاتنهام و یک گل برابر دورتموند به ثمر رساند. تنها ادینسون کاوانی و نیمار (پاری ‌سن‌ ژرمن)، هری کین (تاتنهام) و ویسام بن یدر در سویا با ۶ گل، نزدیک‌ترین تعقیب کننده ستاره مادرید هستند.






منبع : فرتاک نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار