«ضمن تقدیر از خدمات ارزنده ای که تاکنون داشته اید، براساس تبصره 1 ماده 4 آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، با ادامه همکاری جنابعالی در سمت رئیس دانشگاه به مدت 4 چهار سال موافقت می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 04 December 2017
منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای، محمود مدرس هاشمی و حمید محمد زاده را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاههای صنعتی اصفهان و علم و فناوری مازندران ابقا کرد.
به گزارش بلاغ، وزیر علوم با صدور احکام جداگانه‌ای روسای دانشگاه‌های صنعتی اصفهان و علم و فناوری مازندران را ابقا کرد.
 
 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکام جداگانه‌ای، محمود مدرس هاشمی و حمید محمد زاده را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاههای صنعتی اصفهان و علم و فناوری مازندران ابقا کرد.
 
در این احکام انتصاب آمده است: «ضمن تقدیر از خدمات ارزنده ای که تاکنون داشته اید، براساس تبصره 1 ماده 4 آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، با ادامه همکاری جنابعالی در سمت رئیس دانشگاه به مدت 4 چهار سال موافقت می‌شود.
 
امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف، سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی،بهره مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان و همفکری با سایر مسئولان دانشگاهی در راستای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های موثری بردارید.
 
ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست‌های موثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی و فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خداوند متعال بکوشید.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار