رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای مازندران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 04 December 2017
به گزارش تابناک : علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.
وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه‌شنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت13 تا 24 روز جمعه از رودهن به سمت آب‌اسک آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
این مسؤول با بیان اینکه محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه‌شنبه و همچنین از ساعت هشت تا 24 روز جمعه از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
قدمی به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز سه‌شنبه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج  به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
وی یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز  از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر توجه رانندگان به علائم و هشدارهای راهنمایی رانندگی، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فصلی همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ برای رانندگان ضروری است در غیر این صورت نقص فنی محسوب شده و از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.
قدمی یادآور شد: راهداری زمستانه از 20 آذر ماه امسال در محورهای مازندران آغاز شده و تا 20 اسفند ماه امسال ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: همچنین در صورت بروز ترافیک اطلاع‌رسانی لازم در مورد تغییر ساعت اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان صورت می‌گیرد.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.






منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار