مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان - آمریکا
وزنه‌بردار دسته ۹۴ کیلوگرم کشورمان مدال طلای حرکت یکضرب را از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۳۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 04 December 2017
 در ششمین روز از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان که در آناهیم آمریکا برگزار می‌شود، سهراب مرادی موفق شد مدال طلای وزن 94 کیلوگرم در حرکت یکضرب را بدست آورد.

سهراب مرادی در حرکت یکضرب ابتدا وزنه 176 کیلویی را بالای سر برد. وی در حرکت دوم خود وزنه 182 کیلویی را بالای سر کشید. قهرمان المپیک ریو 2016 در سومین حرکتش وزنه 184 کیلویی را بالای سر برد تا طلای حرکت یکضرب را بدست آورد.

سید ایوب موسوی دیگر وزنه‌بردار کشورمان در حرکت اول خود وزنه 166 کیلویی را نتوانست بالای سر ببرد. وی در حرکت دوم بار دیگر همین وزنه را انتخاب کرد و این‌بار به راحتی آن را بالا کشید تا برای حرکت سوم آماده شود. موسوی در سومین حرکتش وزنه 171 کیلویی را انتخاب کرد و موفق شد آن را بالای سر ببرد. وی در حرکت یکضرب به عنوان پنجمی رسید.

در این وزن سوبیروف از ازبکستان با 183 کیلو به مدال نقره رسید. دیژبالیس از لیتوانی نیز در این وزن به مدال برنز دست پیدا کرد.
 
 
 نقره رستمی در یکضرب و هفتمی میری 
 

وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان مدال نقره حرکت یکضرب مسابقات جهانی را به نام خود به ثبت رساند.
در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان که در شهر آناهیم آمریکا برگزار می‌شود، کیانوش رستمی قهرمان المپیک ریو در وزن 85 کیلوگرم توانست با عملکردی مناسب به مدال نقره حرکت یکضرب دست پیدا کند.

کیانوش رستمی در حرکت یکضرب خود موفق شد در نهایت با 174 کیلوگرم و یک کیلو کمتر از وزنه‌بردار شیلیایی به عنوان دومی برسد.

در این وزن علی میری پس از 2 بار انداختن وزنه 155 کیلویی در حرکت سوم توانست وزنه 155 کیلویی را مهار کند.

رستمی در شرایطی در حرکت یکضرب روی تخته آمد که تمامی وزنه‌برداران روی تخته رفته بودند. وی ابتدا وزنه 170 کیلویی را بالای سر برد. قهرمان جهان در حرکت دوم وزنه 174 کیلویی را نتوانست بالای سر ببرد. رستمی در سومین حرکت خود وزنه 174 کیلویی را بالای سر برد اما وزنه‌بردار شیلییایی با 175 کیلوگرم به مدال طلا رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :