معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران
آسمان مازندران روز جمعه ۱۷ آذر در مناطق ساحلی و جلگه‌ای هوای سرد، بارش باران و وزش باد و ارتفاعات (مناطق با ارتفاع بیش از ۱۰۰۰ متر) مه آلود با بارش برف پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 04 December 2017
به گزارش تابناک مازندران،  اسدی در مور وضعیت آب و هوای مازندران از امروز تا پایان هفته جمعه 17 آذر اظهار داشت: آسمان مازندران از امروز تا چهارشنبه ۱۵ آذرماه صاف همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.
 
بر اساس این گزارش،  معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از امروز تا روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه صاف همراه با افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات با وزش باد گرم جنوبی همراه خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه روز پنجشنبه ۱۶ آذر نیمه ابری - در ارتفاعات با تداوم وزش باد گرم (گاهی نسبتا شدید) خواهیم بود، افزود: آسمان استان پنجشنبه شب بتدریج بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شمالی (در مناطق پایین دست گاهی با وزش باد شدید) پیش بینی می‌شود.
 
اسدی گفت: آسمان مازندران روز جمعه ۱۷ آذر در مناطق ساحلی و جلگه‌ای هوای سرد، بارش باران و وزش باد و ارتفاعات (مناطق با ارتفاع بیش از ۱۰۰۰ متر) مه آلود با بارش برف پیش بینی می‌شود.
 
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: وضعیت جوی استان مازندران جمعه ۱۷ آذر دامنه‌ها (مناطق با ارتفاع بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ متر) از عصرجمعه به بعد با مخلوط باران و برف همراه خواهد بود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار