نماينده مردم بابلسر و فريدونکنار در مجلس شوراي اسلامي
مازندران داراي ظرفيت‌هاي بومي مناسبي براي دراختيار قرار گرفتن پست‌هاي ملي است» تصريح کرد: تعدادي از گزينه‌هايي که در مجمع نمايندگان براي تصدي استانداري مازندران مطرح شدند، براي تصدي استان‌هاي ديگر نيز در نظر گرفته شدند.
کد خبر: ۵۳۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳ 02 December 2017
به گزارش تابناک مازندران، ولي‌الله نانواکناري با بيان اين‌که «براي رسيدن به خواسته مازندران نمايندگان مازندران همگام هستند»، عنوان کرد: در زمينه منطقه آزاد اقتصادي در مازندران جلسات مختلفي برگزار شد، با ترکان جلساتي برگزار شد و قرار بود سه نقطه از استان مازندران به عنوان منطقه آزاد مطرح شود.
 
بر اساس این گزارش، نماينده مردم بابلسر و فريدونکنار در مجلس شوراي اسلامي، در نشست خبري با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت روز مجلس در استانداري مازندران- ساري با اشاره به اين‌که «مجمع نمايندگان مازندران جمع صميمي و همدل و هم زبان هستند»، تصريح کرد: خواسته‌هاي مجمع نمايندگان نسبت به حوزه انتخابيه تفاوت دارد و هر کدام مطالباتي براي حوزه انتخابيه خود دارند اما اين دليل نمي‌شود در مسايل استاني اتفاق نظر نداشته باشند.
 
 
وي بابيان اين اعتقاد که «مديريتي ضعيفي در بدنه اداري مازندران حاکم است»، عنوان کرد: يکي از بحث‌هايي که با استاندار جديد در نشست با مجمع نمايندگان مطرح شد، تغييرات در استان بود و استاندار نيز شايسته سالاري را در استان مطرح دارند و نگاه مجمع نمايندگان نيز بر اين امر است.
 
سخنگوي مجمع نمايندگان مازندران در پاسخ به سوال رسانه‌ها درباره دلايل رضايت نمايندگان به استاندار غيربومي اظهار کرد: نگاه دولت بر اين بود که استانداران بومي نباشد اما نگاه رئيس جمهور بر غيربومي بودن استانداران بود، نمايندگان به دنبال گزينه بومي بودند تا بتوانيم پاسخگوي مطالبات مردم باشيم.
 
وي با اشاره به اين‌که «مازندران داراي ظرفيت‌هاي بومي مناسبي براي دراختيار قرار گرفتن پست‌هاي ملي است» تصريح کرد: تعدادي از گزينه‌هايي که در مجمع نمايندگان براي تصدي استانداري مازندران مطرح شدند، براي تصدي استان‌هاي ديگر نيز در نظر گرفته شدند.
وي در پاسخ به انتقاد رسانه‌ها درباره اختلاف شديد ميان نمايندگان استان تصريح کرد: نمايندگان مازندران بر سر مساله‌اي مانند کشاورزي و محيط زيست همصدايي خوبي دارند، با وزير کشاورزي و وزير بازرگاني درباره برنج و مرکبات مازندران صحبت‌هايي صورت گرفت تا برنج از انبارهاي مازندران خارج و وارد بازار شود.
 
اين نماينده مردم در مجلس دهم، با بيان اين‌که «توليد مرکبات امسال در مازندران به خوبي صورت گرفته است»، گفت: در نشست با استاندار صادرات مرکبات پيشنهاد شد، همچنين در سفر در ارمنستان که با حضور ظريف وزير امور خارجه صورت گرفت، و نيز کشور آذربايجان، اين دو کشور استقبال خوبي از واردات مرکبات از مازندران داشتند که به نظر مي رسد در اين زمينه مي توان پيگيري هاي خوبي انجام داد. کشورهاي حوزه درياي خزر بازار خوبي براي صادرات مازندران است و از اين بازار براي استفاده از ظرفيت هاي مازندران بهره مند خواهيم شد.
 
وي در پاسخ به سوالي درباره تغيير در مديريت بدنه‌هاي ادارات کل و معاونين استاندار اظهار کرد: نگاه نمايندگان در استان شايسته سالاري است و تشکيلات اجرايي بر عهده استاندار است اما اگر استاندار مشاوره بخواهند حتما مشاوره خواهيم داد. بنده و عموما نمايندگان مازندران نسبت به تغيير تمايل دارند که در سطح مديريتي استان و شهرستان ها تغييراتي ايجاد شود.
 
 
به گزارش ايسنا، وي بيان کرد: جايگاه استان مازندران شرايط فعلي نيست؛ جايگاه مازندران بايد بهتر از اين باشد، نرخ بيکاري، طلاق، ناهنجاري ها و سطح توليد در بحث کشاورزي جايگاه خوبي براي استان نيست. خداوند همه نعمت ها را در اختيار استان گذاشت اما بي بهره ترين هستيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار