فرماندار نکا
مراجع قضایی ضمن رسیدگی سریع و قاطع به پرونده های ارجاعی، با جدیت بیشتری نسبت به برخورد با متخلفین از قانون، اقدام نموده و نباید هیچگونه کوتاهی و اغماضی در این رابطه صورت پذیرد.
کد خبر: ۵۳۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 02 December 2017
 به گزارش تابناک مازندران، : فرماندار نکا در گفتگویی اظهار داشت: دستگاهها در حفظ و سلامت محیط زیست جدیت و هماهنگی لازم بعمل آورند

بر اساس این گزارش، احمدی: کمک افراد با نام دیده بانان به دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش اسیب‌های اجتماعی در جامعه اثرگذار است.
دستگاهها در حفظ و سلامت محیط زیست جدیت و هماهنگی لازم بعمل آورند
 
 اولین همایش و کارگاه آموزشی نقش دیده بانان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در نکا برگزار شد.
 
فرماندار نکا در این کارگاه آموزشی با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در اهمیت و ضرورت صیانت از محیط زیست، خصوصاً جنگلها، مراتع و جلوگیری از تعدی و تخریب منابع طبیعی و تغییر کاربری بی رویه اراضی کشاورزی، اظهار داشت: کلیه دستگاهها در حفظ و سلامت محیط زیست جدیت و هماهنگی لازم بعمل آورند.
 
این مسول ادامه داد: مراجع قضایی ضمن رسیدگی سریع و قاطع به پرونده های ارجاعی، با جدیت بیشتری نسبت به برخورد با متخلفین از قانون، اقدام نموده و نباید هیچگونه کوتاهی و اغماضی در این رابطه صورت پذیرد.
 
احمدی افزود: کمک افراد با نام دیده بانان به دستگاه قضایی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش اسیب‌های اجتماعی در جامعه اثرگذار است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار