با آرای اعضای هیات داوران دومین جشنواره موسیقی
شب گذشته آیین اختتامیه دومین جشنواره موسیقی البرزنشینان لیلم با معرفی برگزیدگان به پایان رسید . گروه مازرون به سرپرستی رضا دیوسالار از شهرستان نور برترین گروه و احسان پژوهنده در رشته مقاله با عنوان "ردپای مقام امیری در ردیف موسیقی دستگاهی ایران"حائز رتبه اول شدند.
کد خبر: ۵۳۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶ 02 December 2017
 به گزارش تابناک مازندران، شب گذشته مراسم اختتامیه برگزیدگان دومین جشنواره موسیقی بومی البرزنشینان لیلم در مازندران گردید.
 
بر اساس این گزارش،  پس از سه روز رقابت نفس گیر ۲۹۴ هنرمند هفت رشته ساز، گروه نوازی، آواز و مقاله هیات داوران نفرات برگزیده را معرفی کردند.
 
در این شب، آیین اختتامیه دومین جشنواره موسیقی البرزنشینان لیلم با معرفی برگزیدگان به شرح زیر به کار خود پایان داد:
 
گروه مازرون به سرپرستی رضا دیوسالار از شهرستان نور برترین گروه و احسان پژوهنده در رشته مقاله با عنوان "ردپای مقام امیری در ردیف موسیقی دستگاهی ایران"حائز رتبه اول شدند.
 
در بخش دوتار در رده بالای ۱۹ سال فرهاد محمدی، خسرو اسحاقی گرجی رتبه برتر و امیرحسین مرادی بالف و اسفندیار عابدی رتبه برتر را از آن خود کردند.
 
در همین حوزه در رده زیر ۱۹ سال نیز محمد حسین ابراهیمی، پارسا گلستانی، امیرعلی جهانبخش و هومن جعفری کلیجی به رتبه برتر دست یافتند.
 
امیرحسین رضازاده نیز عنوان شایسته تقدیر را کسب کرد.
 
با رای هیات داوران دومین جشنواره موسیقی بومی البرزنشینان در بخش غ. قرنه در رده سنی بالای ۱۹ سال حسین جهانی نسب به عنوان نفر برتر اعلام شد و امیرمحمد خطیبی عنوان شایسته تقدیر را از آن خود کرد.
 
در سرنا نیز محمد الیاسی سرکتی و نورالله یوسفی مقام برتر را کسب کردند.
 
در رشته آواز محلی در رده سنی بالای ۱۹ سال میثم شیخ نژاد، محمد دست افکن کرمانی عنوان برترین و یونس جعفری، ذات الله استوان عمران و احمد طالبی دادوکلایی مقام برتر را کسب کردند.
 
در همین رشته در رده سنی زیر ۱۹ سال یونس قریشی، آرمان فلاح پور رتبه برتر را کسب کردند.
 
در رشته لگن نوازی بر اساس رای هیات داوران این رشته در رده سنی بالای ۱۹ سال خدیجه گلستانی برترین نوازنده این رشته شد و راضیه کاظمی، سکینه اسکندری رتبه برتر را از آن خود کردند.
 
در رده زیر ۱۹ سال نیز آیدا طاهری، هستی حسن نژاد و نیایش حسن نژاد موفق به کسب رتبه برتر شدند.
 
در رشته لله وا در رده سنی بالای ۱۹ سال، پویا محسنی و خلیل مختاری سنگدهی رتبه برترین و جواد محسن تبار، فرزاد یونسی رتبه برتر را کسب کردند.
 
در رده زیر ۱۹ سال نیز زمان عابدی، محراب قیاسی برتر این رشته شدند.
 
با رای هیات داوران رشته دسرکوتن مجید بتیار رتبه برترین و سجاد پاریاو فلاح عنوان برتر را در رده بالای ۱۹ سال به دست آوردند و در رده سنی ۱۲ تا ۱۹ سال نیز محمدرضا کاظمی لهمالی عنوان برترین و سید همایون حسینی، امیرضا طیبی و محمدحسین طیبی رتبه برتر را کسب کردند.
 
در رده سنی زیر ۱۲ سال این رشته نیز نگین غفوری و امیررضا محمدی حایز عنوان برتر شدند.
 
در کمانچه محلی نیز خشایار اسحاقی، علی فتحی و فرشید اسکندری در رده بالای ۱۹ سال حائز عنوان برتر و حسام بتیار و نیایش طالبی در رده زیر ۱۹ سال مقام برتر این رسته را از آن خود کردند.
 
یادآور می‌شود عسگری آقاجانیان، کیوان پهلوان، بهمنیار شریفی، فضل الله دهقان، محمد ابراهیم عالمی، نصیر شیردل، مسلم فهیمی، جمشید نیکوزاد، ارسلان طیبی، یحیی قدیری، علی حسن نژاد و پرویز عبداللهی اعضای هیات داوران دومین جشنواره موسیقی البرزنشینان لیلم بودند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار