مدیر کل هواشناسی مازندران از احداث ایستگاه هواشناسی با اعتبار 4 میلیارد ریال در بخش کوهستانی لاریجان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 30 November 2017
به گزارش تابناک : سید محمدرضا رضوی، بعد از ظهر پنج‌شنبه، در جلسه شورای اداری شهرستان آمل اظهار کرد: با توجه به داده هواشناسی شهرستان آمل، این شهرستان جزء منطقه ٣ قرار گرفت . 
مدیرکل هواشناسی استان مازندران با بیان اینکه تبخیر در کشور بسیار بالا و بارش باران خیلی کم است و اقلیم هواشناسی آمل را تهدید می‌کند، ادامه داد: عمده بارش باران را در سطح دریا است و در مازندران 1٣ درصد منابع آب را مدیریت می‌کنیم . 
رضوی با اشاره به اینکه ساخت و سازها بی‌رویه در ارتفاعات بیشتر است، گفت: از دهیاران و بخشداران انتظار داریم تا شاهد ساخت و ساز در ارتفاعات و اراضی کشاورزی نباشیم . 
وی با بیان اینکه سم‌هایی که کشاورزان استفاده می‌کنند بیشتر از ٣٢ سال اثر مخرب در زمین‌های کشاورزی دارد، ادامه داد: سم‌هایی وحود دارند که شایعه سرطان دارد . 
رضوی با اشاره به کلنگ احداث ایستگاه هواشناسی در شهر رینه لاریجان گفت: این ایستگاه در بخش کوهستانی لاریجان، با اعتبار 4 میلیارد ریالی احداث خواهد شد . 
وی با بیان اینکه فضای مجازی یک وظیفه مخرب را برعهده گرفت، ادامه داد: شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر وقوع سیل و طوفان پخش می‌شود که جمع کردن این خبرها را برای ما بسیار سنگین می‌کند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار