رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد
ممنوعیت آمد و شد خودرو‌های سنگین از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ جمعه دهم آذرماه از جاده هراز ادامه دارد. ضمنا آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج به چالوس ممنوع است.
کد خبر: ۵۳۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 30 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد که اعمال محدودیت‌های ترافیکی صبحگاهی از ساعت هشت امروز در جاده‌های مازندران آغاز شد.
 
بر اساس این گزارش، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد تریلر‌ها در جاده هراز ممنوع است: رفت و آمد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز پنجشنبه ممنوع شد.
 
وی افزود: ممنوعیت آمد و شد خودرو‌های سنگین از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ جمعه دهم آذرماه از جاده هراز ادامه دارد.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: در جاده سوادکوه نیز آمد و شد تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 
سرهنگ قدمی، افزود: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج به چالوس ممنوع است.
 
وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعدازظهر روز جمعه دهم آذرماه تا ساعت ۲۴ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۵ بعد ازظهر روز جمعه تا ساعت ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل، یکطرفه خواهد شد.
 
سرهنگ قدمی گفت: این محدودیت ترافیکی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در جاده‌های مازندران روز‌های پایانی هفته اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: آمد و شد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه یازدهم آذرماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار