سرهنگ محمد صادق شا نظری فرمانده انتظامی رامسر
متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون در مجموع به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی از شهروندان با جعل چک، اسناد، مهر و امضاء اعتراف کردند.
کد خبر: ۵۳۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 26 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهمان این پرونده در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
 
بر اساس این گزارش، سرهنگ محمد صادق شا نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر این که افرادی با جعل مدارک و اسناد اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: متهمان که با تشکیل باندی ۹ نفره با جعل سند و ارائه مدارک جعلی اقدام به خرید و فروش اجناس و املاک شهروندان کرده بودند توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شناسایی شدند.
 
 فرمانده انتظامی شهرسان رامسر از دستگیری باند ۹ نفره جعل اسناد و کلاهبرداری از مردم در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ شاه نظری، افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون در مجموع به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی از شهروندان با جعل چک، اسناد، مهر و امضاء اعتراف کردند.
 
وی از شهروندان خواست: از تحویل اسناد و مدارک معتبر به افراد ناشناس خودداری کرده و در معامله املاک از اصالت اسناد ارائه شده توسط مالک اطمینان حاصل کنند در صورت مشاهده افراد مشکوک موضوع را از طریق مرکز ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار