مهندس حمیدرضا افقی مدیریت منابع آب شهرستانهای غرب مازندران
اقدامات صورت گرفته در بخش مهندسی رودخانه در سال های اخیر بسیار خوب اما ناکافی بوده است و باید توسعه یابد. این جلسه در محل امور منابع آب تنکابن و با حضور تعدادی از مسئولین محلی برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 25 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، برنامه های منابع آب شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد با حضور نماینده غرب مازندران بررسی شد.
بررسی برنامه های منابع آب شهرستانهای غرب مازندران 
 
بر اساس این گزارش، اقدامات و برنامه های مدیریت منابع آب شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد با حضور دکتر شریعت نژاد نماینده مردم منطقه بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.   
 
  این جلسه در محل امور منابع آب تنکابن و با حضور تعدادی از مسئولین محلی برگزار شد.
 
در ابتدا آقای مهندس حمیدرضا افقی مدیریت منابع آب شهرستان های مذکور، با بیان جایگاه و نقش آب در اقتصاد کشاورزی و گردشگری منطقه به تشریح طرح ها از جمله پروژه آبرسانی شهرستان های مذکور از محل سدها از جمله سد میجران، پروژه های مهندسی رودخانه از جمله پروژه دیواره سازی کترا و پروژه های لایروبی و ساماندهی رودخانه و اقدامات حفاظتی امور در بخش آب سطحی و زیرزمینی به خصوص جلوگیری از برداشت های غیر مجاز شن و ماسه و دخل و تصرف در بستر مجاری آبی و بازرسی و همکاری دستگاه ذی مدخل به ویژه مراجع قضایی و انتظامی سبب شد تا میزان جرایم در این بخش به حداقل ممکن برسد و در طی شش ماه اول سالجاری ما شاهد شناسایی بیش از 20 حلقه چاه و انسداد 6 چاه غیرمجاز و توقیف 7 دستگاه حفاری باشیم.
 
سپس آقای دکتر شریعت نژاد با قدردانی از تلاش خوب امور منابع آب منطقه، از غرب استان به عنوان یکی از مناطق سیل خیز یاد کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در بخش مهندسی رودخانه در سال های اخیر بسیار خوب اما ناکافی بوده است و باید توسعه یابد.
 
وی در پایان با اشاره به مشکلات کمبود آب شرب مردم منطقه و جمعیت گردشگر آن به ویژه در فصل گرما، بر تسریع در مطالعه و اجرای سدهای دو هزار و سه هزار تاکید کرد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار