رییس مجمع نمایندگان مازندران
در این نشست امامان جمعه هریک از بخش های شش گانه شهرستان بابل مسائل و مشکلات اجتماعی و عمرانی و تقاضاهای مردمی را مطرح نمودندو بر ارتباط هرچه بیشتر مسوولین و ائمه جمعه تاکید داشتند.
کد خبر: ۵۲۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 25 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، نماینده بابل با تاکید بر نقش رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی و تشکل های مردم نهاد برای همکاری در این زمینه تصریح کرد نباید نقش و اهمیت سازنده خانواده را دراین مباحث کمرنگ دید.
 بیکاری، طلاق و زندان تشدید کننده جرائم است
 
بر اساس این گزارش، نیازآذری با بیان اینکه موضوع رسیدگی به آسیب های اجتماعی ازدغدغه های مقام معظم رهبری می باشد و رهبری به قوای سه گانه دراین خصوص ماموریت ویژه ای داده اند پیشنهادکرد شورای اجتماعی در بخش ها و شهرهای تابعه با محوریت ائمه جمعه تشکیل شود تا از طریق فعالیت های فرهنگی و آموزشی آسیب های اجتماعی پیشگیری و مدیریت شود.  
 
رییس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه بیکاری، اعتیاد، طلاق و زندان از عوامل تشدید کننده جرائم شده است افزود: باید همه نهادها و مراکز فرهنگی و آموزشی با همکاری خیران و حوزویان و دانشگاهیان برای کاهش آسیب های اجتماعی هماهنگ و منسجم برنامه ریزی و حرکت نماییم.
 
 
نیازآذری با انتقاد ازفعالیت های تکراری ، موازی و کم اثر فرهنگی خاطرنشان ساخت: با همین بودجه اندکی که داریم اما چون پراکنده کاری می کنیم نتیجه ملموسی نمی بینیم.
عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد حاشیه نشینی در اطراف شهرها از دولت و شهرداری ها خواست اصلاح سکونت گاه های غیررسمی را در اولویت قرار دهد.
 
 
شایان ذکر است در این نشست امامان جمعه هریک از بخش های شش گانه شهرستان بابل مسائل و مشکلات اجتماعی و عمرانی و تقاضاهای مردمی را مطرح نمودندو بر ارتباط هرچه بیشتر مسوولین و ائمه جمعه تاکید داشتند.
 
 
حسین نیازآذری نماینده بابل در پایان نشست گزارش مبسوطی ازاقدامات و فعالیت های پارلمانی حوزه انتخابیه بخصوص پیگیری های ملی برای توسعه شهرستان ارائه نمود.
 
 
گفتنی است نشست ادواری مجمع ائمه شهرستان بابل چهارشنبه شب به میزبانی نماینده بابل وبا حضور معاون استاندار و فرماندارویژه بابل دربیت شهیدان نیازآذری برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار