طی ماه جاری با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در بندر نوشهر به امضاء رسید که بر اساس آن سرمایه‌گذار بخش خصوصی با ۷۸ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ، در نظر دارد کشتی دومنظوره حمل بار و مسافر بین بنادر نوشهر و آستراخان روسیه راه‌اندازی نماید .
کد خبر: ۵۲۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 24 November 2017
به گزارش تابناک : مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از رشد ۳۸ درصدی صادرات کالا از بندر نوشهر طی هشت‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد .
سیاوش رضوانی در حاشیه بارگیری یک محموله صادراتی گفت : این محموله که شامل کنسانتره و پوره سیب و رب گوجه و به وزن هزار و چهارصد تن است به مقصد بندر آستراخان روسیه ارسال خواهد شد .
وی همچنین از اقدامات انجام شده برای تأمین تجهیزات استراتژیک مورد نیاز بندر نوشهر خبر داد و گفت : با موافقت سازمان بنادر و دریانوردی ، مقدمات خرید دو دستگاه مکنده و سه دستگاه جرثقیل منگان ۸۰ و ۳۵ تنی و همچنین یک فروند شناور لایروب انجام شده است .
رضوانی با اشاره به اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص احداث راه دسترسی بندر و پایانه حمل‌ونقل در شهرستان نوشهر ، ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی عملیات اجرایی این پروژه‌های مهم زیربنایی به زودی آغاز شود . خوشبختانه طی ماه جاری با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در بندر نوشهر به امضاء رسید که بر اساس آن سرمایه‌گذار بخش خصوصی با ۷۸ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ، در نظر دارد کشتی دومنظوره حمل بار و مسافر بین بنادر نوشهر و آستراخان روسیه راه‌اندازی نماید .
 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران همچنین از موافقت با احداث سامانه رسوب‌گیر و اطاله موج‌شکن در حوضچه بندر نوشهر و تصویب آن در کمیته DSS سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد و گفت : در صورت عملیاتی شدن این پروژه‌ها ۱۵ هکتار اراضی استحصال خواهد شد و ظرفیت عملیاتی بندر نوشهر بیش از پیش افزایش خواهد یافت .





منبع : IRANWAY 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار