مسئول کمیته اجرایی همایش ملی فاخر از پذیرش 77 مقاله در این همایش خبر داد و گفت: از تعداد 100 مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش ملی فاخر 11مقاله به عنوان مقالات برتر در قالب سخنرانی و 66 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می شود.
کد خبر: ۵۲۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 23 November 2017
به گزارش تابناک : محمدناصر زندی در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی ملاعلی و شیخ آقا حسن تیرگر فاخری که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، کمیته اجرایی همایش و موسسه برگزار شد اظهار کرد: همایش ملی فاخر فردا در غرب استان مازندران و به میزبانی شهرستان چالوس در حال برگزاری است. 
وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای اجرای این همایش از یک سال قبل انجام شد، افزود: در کمیته علمی و اجرایی این همایش برنامه ریزی های خوبی صورت گرفت و آثار ارائه شده به کمیته علمی همایش چشمگیر بود. 
فرماندار چالوس با اشاره به اینکه شخصیت های ملی و استانی در این همایش حضور می یابند، افزود: همایش ملی فاخر از دو بخش علمی و تخصصی و عمومی تشکیل شده است و فراخوان های خوبی برای دعوت از تمام اقشار صورت گرفت. 
به گزارش ایسنا، احد جاودانی دبیر این همایش نیز با اشاره به اینکه همایش ملی فاخر نخستین همایش فرهنگی ارشاد است، اظهار کرد: اینکه در این همایش مجوز ضمن خدمت برای فرهنگیان و آموزش و پرورش و امتیاز فرهنگی برای دانشگاهیان صادر می شود از نکات برجسته در این همایش است. 
دبیر اجرایی همایش ملی فاخر با تشریح امور اجرایی برای این همایش اظهار کرد: برای بخش تبلیغات این همایش کمیته ای تشکیل شد تا در بخش های طراحی بنر، پوستر، بنر و بیلبوردها و همچنین کارت های دعوت بتواند به صورت تخصصی اقدام کند. 
محمدتقی روحی با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی همایش با همکاری موسسه فاخری صورت گرفت افزود: برای بخش سمعی بصری نیز تیمی تشکیل شد و قرار است کار تصویربرداری و عکاسی با 6 دوربین حرکتی و ایستا صورت بگیرد و دو عکاس حرفه ای نیز علاوه بر دوربین‌های صدا و سیما در محل همایش مستقر هستند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار