فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل 31 هزار ليتر نفت سفید قاچاق در شهرستان نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 22 November 2017
به گزارش تابناک : سردار"سیدمحمود میرفیضی" گفت: به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی و در پی کسب خبری مبنی بر عرضه سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر قرار گرفت .
فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه ،تریلر حامل سوخت قاچاق را هنگام تردد در یکی از محورهای آن شهرستان شناسایی و آن را توقیف کردند .
سردار میرفیضی خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام شده 31 هزار لیتر نفت سفید که راننده خودرو آن را به صورت قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان به فروش می رسانده کشف شد .
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اينکه محموله کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانوني بوده است، خاطر نشان کرد: خودروی مورد نظر توقيف و مالکان آن پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
میرفیضی در خاتمه با بیان این که حفظ منابع ملی و جلوگیری از هدر رفت آن یک وظیفه همگانی و نیازمند همکاری های همه جانبه مردم و دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی در مقابله با سوجویان است از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند .






منبع : پایگاه خبری پلیس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار