مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از مقاوم سازی 300 هزار مسکن روستایی درسالهای اخیر در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 20 November 2017
 محمد خانی ‌نوذری عصر روز دوشنبه در جلسه شورای اداری گلوگاه در فرمانداری این شهرستان افزود:تامین مسکن و سرپناه مناسب برای اقشار آسیب پذیر و روستایی یکی از دغدغه ها در جامعه است و از 500 هزار مسکن روستایی مازندران تاکنون 300 هزار مسکن روستایی مقاوم سازی شده است.
وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید کمک زیادی به بنیاد مسکن در مقاوم سازی مسکن روستایی داشتند و این مساعدت نیز همچنان تداوم دارد بر لزوم کنترل ساخت و ساز در مناطق کوهستانی مازندران تاکید کرد.
خانی ‌نوذری ، آسفالت روستاها و اجرای طرح هادی را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن عنوان کرد و گفت: برای آسفالت روستاهایی که فاقد دهیار هستند، با در اختیار قرار دادن ماشین‌آلات کمک‌رسانی خواهیم کرد که این مهم در شهرستان نکا به پایان رسید و درشهرستان بهشهر در حال انجام است.
* 4 روستای گلوگاه در معرض رانش
فرماندار گلوگاه هم در این جلسه با اعلام اینکه 4 روستای این شهرستان در معرض رانش است، گفت: چهار روستا آغوزدره، رمدان، مهدیرجه و تیرتاش از روستاهای شهرستان گلوگاه هستند که خطر رانش در بافت روستایی ، روستاییان را تهدید می کند.
محمدرضا تباکی افزود: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان گلوگاه در روستاها ساکن هستند ارائه خدمات مناسب به این افراد از وظایف مهم ما است.
وی ادامه داد: متاسفانه در برخی از روستاهای گلوگاه طرح هادی به درستی اجرایی نشده است و نارضایتی هایی وجود دارد که باید با جدیت برای رفع مشکلات اقدام شود.
به گزارش ایرنا،استان مازندران 3 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 45درصد ان در روستاها ساکن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار