مجتبی اکبری ضمن تشکر از همه مازندرانی‌ها که برای کمک به مناطق زلزله‌زده غرب کشور سنگ تمام گذاشتند و با همت ثابت کردند که همیشه مهربان هستند، اظهار کرد: تا این لحظه 46 دستگاه تریلی کامیون و کامیونت جنس به این مناطق ارسال کردیم.
کد خبر: ۵۲۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 20 November 2017

به گزارش تابناک : وی افزود: همچنین در بخش کمک‌های نقدی هم اقدام بسیار قوی و موثری از مازندران داشتیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه در حال حاضر که در منطقه هستیم بخش کمک‌های اهدایی تقریبا تمام شده است و اسکان اضطراری انجام شده است، خاطرنشان کرد: اقلام اهدایی به اندازه کافی به دست مردم رسیده و شرایط بسیار به سمت مطلوب و خوبی سوق داده شده است.

این مسوول تاکید کرد: فعلا در مازندران جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی وجود نداشته باشد، جمع‌اوری کمک‌های نقدی از طریق شماره حساب 99999 انجام بشود.

اکبری با اشاره به اینکه مردم زلزله‌زده در صورت اسکان موقت و دائم نیاز به لوازم زندگی دارند که ما این نیازشان را از دیروز اعلام کردیم، تصریح کرد: به محض اینکه اسکان موقت و دائم مردم زلزله‌زده انجام بشود نیاز به یک‌سری اقلام و لوازم زندگی مثل یخچال، بخاری، فرش، اجاق‌گاز و ... دارند، اگر افرادی که می‌توانند هلال‌احمر به دست نیازندان می‌رساند.

وی یادآور شد: اغلام اضطراری مثل پتو به اندازه کافی با همت هموطنان به ویژه مازندرانی‌ها وجود داشت و نیاز به جمع‌آوری کمک‌های اینگونه در منطقه وجود ندارد.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار