فرمانداری سوادکوه شمالی خبر داد
شهرداری باید نسبت به آموزش محله به محله جهت تفکیک زباله از مبداء و ساماندهی و انتقال زباله های شهری در دستور الویت اول کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۵۲۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 18 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، نشست کارگروه پسماندبا حضور منصوریان فرماندار سوادکوه شمالی برگزارشد
 
بر اساس این گزارش، صبح روز مورخه پنچ شنبه 96/8/25 جلسه کارگروه پسماند به ریاست منصوریان فرماندار و اعضاء کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .
 
در این جلسه منصوریان فرماندار ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین  ، حادثه اندوهناک و مصیبت بار زمین لرزه در غرب کشور که موجب جان باختن و زخمی شدن جمعی از هم ومیهنانمان انجامید تسلیت گفت.
 
   در ادامه منصوریان فرماندارگفت .بر اساس دستور  استاندار محترم مبنی بر تفکیک زباله از مبداء تا کید داشت. یکی از اساسی ترین راههای کاهش پسماندحاصل از زباله  در سطح شهرستان  آموزش ، فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم در این حوزه دانست.
 
وی در ادامه با اشاره نامه ابلاغی  اخیر مهندس نبیان معاون عمرانی استانداری و  به بیان وظایف شهرداری در خصوص جمع آوری و ساماندهی و زباله ها در سطح شهرستان اظهار داشت.
 
شهرداری  باید نسبت به آموزش  محله به محله  جهت تفکیک  زباله از مبداء و    ساماندهی و انتقال زباله های شهری در دستور الویت اول کار خود قرار دهد.
 
و همچین در این جلسه مصوب گردید . شورابخش مرکزی با همکاری محیط زیست شهرستان و دهیاران منطقه نسبت به آموزش طرح تفکیک   زباله از مبدآ و امهای زباله در روستا  اقدام نمایند
 
 
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار