مصاف دو تیم والیبال 9 امتیازی کاله مازندران وشهرداری ارومیه در آمل برای صعود به رده سوم جدول، باعث اهمیت این دیدار به نسبت بازی های دیگر این هفته شده است.
کد خبر: ۵۲۴۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 14 November 2017
به گزارش تابناک : هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی روز چهارشنبه 24 آبان ماه با شش دیدار پیگیری می شود که دیدار حساس تیم های کاله مازندران و شهرداری ارومیه درچارچوب هفته هفتم این مسابقات ساعت16 عصرچهارشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار می شود.
در حال حاضر شش تیم ازجمله کاله مازندران وشهرداری ارومیه، سه پیروزی در پرونده کاری خود دارند و جدال هفته هفتم این دو تیم در آمل برای کسب چهارمین پیروزی درهفته هفتم به عنوان مهمترین دیدار این هفته لقب گرفته است.
کاله مازندران که نسبت به شهرداری ارومیه یک بازی کمتر نیز دارد، امیدوار است با شکست شهرداری ارومیه جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول لیگ برتر تثبیت کند و نیم نگاهی نیز به جایگاه سوم جدول داشته باشد.
از سوی دیگر شهرداری ارومیه که در حال حاضر با سه برد و 9 امتیاز در رتبه ششم جدول است در صورت پیروزی در این مسابقه احتمال صعود دو و یا حتی سه پله ای در جدول خواهد داشت، بنابراین این تیم نیز با تمام توان به میدان می رود.
کاله مازندران در دو مسابقه گذشته خود برابر تیم های رعد پدافند کاشان و خاتم اردکان پیروز شده و با حمایت هواداران آملی امیدوار به کسب سومین پیروزی متوالی خود درخانه باشد.

درهمین حال باشگاه کاله مازندران برخلاف سالهای گذشته که بدون تبلیغات متعارف درسطح شهر، با حضور پرشور تماشاگران و والیبال دوستان آملی در سالن مواجه می شد، در دو سال گذشته، سالن پیامبراعظم آمل هنوز نتوانسته درحد ظرفیت خود تماشاگر به خود ببیند.
با این حال باشگاه کاله با نصب بنرهای بازی هفته هفتم این تیم برابر شهرداری ارومیه در سطح شهر آمل، به نوعی از مردم برای حضور بیشتر در سالن حدود 2هزار نفری پیامبراعظم این شهر درخواست داده تا با حمایت آنان بتواند بر رقیب سنتی خود غلبه کند.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در آستانه بازی حساس تیمش برابر شهرداری ارومیه، با مهم خواندن این بازی برای باقی ماندن درجمع مدعیان گفت، کار سختی در بازی برابر شهرداری ارومیه داریم، و با توجه به شرایط فعلی انتظار بر این است که تماشاچیان و هواداران خونگرم آملی با حضور پرشورشان در سالن مسابقه ، بازیکنان جوان تیم ما را حمایت و تشویق کنند.
بهروز عطایی افزود: بازی سختی هر دو تیم کاله و شهرداری خواهند داشت ، چرا که هر دو تیم به دنبال پیروزی دربازی مهم هستند و امیدوارم تماشاگران هم با حضور حداکثریشان از دیدن این بازی لذت ببرند.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت : با شجاعت گفتم ما بخش زیادی از موفقیت های خودمان را در سال های اخیر مدیون هواداران خوب خودمان هستیم و امیدوارم مثل گذشته از تیم شهرخودشان حمایت کنند.
عطایی با بیان اینکه با توجه به بضاعت امسال این تیم ، همه بازی‌های پیش رو سخت خواهد بود، اضافه کرد : از آنجایی که میزبان هستیم به نوعی شرایط به نفع ماست و از حمایت بی امان تماشاگران آملی هم بهره مندیم، امیدواریم که به پیروزی برسیم.
وی ادامه داد : قطعا بازی سختی را پیش رو داریم، اما ما به روند رو به رشد خودمان دراین فصل ادامه خواهیم داد.
وی یادآورشد: هدف نخست ما در این فصل صعود به جمع هشت تیم برتر درمرحله حذفی است، البته در ادامه مسیر احساس کنیم توانایی های بیشتری داریم و به جایگاه های بهتری فکر کنیم اما در مجموع هدف ما حضور در جمع هشت تیم برتر است.
درجدول رده بندی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور وتا پایان هفته ششم تیم بانک سرمایه با 18 امتیاز صدرنشین است، شهرداری تبریز با 16 و شهرداری ورامین با 11 امتیاز دوم وسوم هستند.
تیم های کاله مازندران با یک بازی کمتر، پیکان تهران، شهرداری ارومیه وسایپا با امتیاز مشابه 9 در رده های چهارم تا هفتم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارند.





منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار