با حضور محمد اسلامی استاندار مازندران
روز گذشته دوشنبه ۲۲ آبان ۹۶ جلسه شورای اداری مازندران به ریاست محمد اسلامی استاندار مازندران در ساری برگزار شد .
کد خبر: ۵۲۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 14 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، محمد اسلامی استاندار مازندران در جلسه بر مقابله جدي با ساخت و سازهاي غير مجاز و تعرض به اراضي باغي، زراعي و ملي در استان تاكيد نمود و گفت: متاسفانه مناظر شهري بويژه ورودي هاي شهرها مملو از ساخت و سازهاي نازيباست و آبگرفتگي در شهر قابل پذيرش نيست و معابر بايد اصلاح شود.
 در جلسه شورای اداری مازندران چه گذشت ؟
 
 براساس این گزارش،استاندار مازندران در نشست مشترك با فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان بر ضرورت شناخت از سياست ها و برنامه هاي دولت از سوي مديران استان تاكيد كرد و ياد آور شد: همدلي، وحدت و هم گرايي رمز توسعه مازندران است.
 
 
 مقام عالي دولت در استان با بيان اين كه انتظار سرعت كار و پاسخگويي بيشتر را دارم و اگر ضرورت بر جابجائي باشد به سرعت عمل خواهم كرد، اظهار داشت: فرمانداران با كفايت و اقتدار به وظايف قانوني عمل كنند.

استاندار، تاكيد كرد: اصل بر صداقت، اعتماد و امانت است، ليكن با مصاديق سودجوئي و نفوذ و تخلفات در شهرداري ها و دستگاه هاي اجرايي بدون مماشات برخورد مي شود.

استاندار با اشاره به اين كه زباله محيط زيست و امنيت غذايي مازندران را به خطر انداخته است، افزود: طرح تفكيك زباله از مبدا به طور جدي به اجرا درآيد.
 در جلسه شورای اداری مازندران چه گذشت ؟

اسلامي بر تعامل دستگاه هاي اجرايي با فرمانداران در مديريت حوزه هاي مختلف تاكيد كرد و خاطر نشان ساخت: نهضت همگاني پاكسازي و ساماندهي زباله ايجاد شود.

مقام عالي دولت در مازندران، بر مقابله جدي با ساخت و سازهاي غير مجاز و تعرض به اراضي باغي، زراعي و ملي در استان تاكيد نمود و گفت: متاسفانه مناظر شهري بويژه ورودي هاي شهرها مملو از ساخت و سازهاي نازيباست و آبگرفتگي در شهر قابل پذيرش نيست و معابر بايد اصلاح شود.

وي با بيان اين كه به دليل خصوصي سازي نامناسب واحدهاي توليدي به شدت آسيب ديده اند، تصريح نمود: بايد بدنبال منافع مشترك و برند سازي باشيم و كارآمد سازي مالكيت واحدهاي توليدي استان را به جد دنبال كنيم.

استاندار با اشاره به اين كه توسعه بايد بر اساس اقتضائات استان صورت گيرد، ابراز كرد: كيفيت نان استان در خبازي ها بايد ارتقا يابد و اين مهم در سايه نظارت، جديت و پيگيري محقق مي شود.

وي بر ساماندهي حمل و نقل مازندران تاكيد كرد و گفت: تصادفات و تلفات ناشي از آن در استان بالاست و بايد معاينه فني اتومبيل و كنترل و نظارت بر وسائط نقليه عمومي جدي تر دنبال شود.

استاندار بر استفاده درست از ظرفيت 3 فرودگاه استان در حمل و نقل و اقتصاد مازندران تاكيد كرد و ياد آور شد: ساخت راه آهن منطقه خزر بسيار به اقتصاد استان كمك خواهد نمود.

مقام عالي دولت در استان با بيان اين كه گردشگري در مازندران بايد صحيح مديريت شود تا عوايد اقتصادي آن بر سر سفره مردم بيايد، ابراز كرد: بايد با ايجاد واحدهاي تورگرداني به صورت متمركز گردشگران را به استان آورد و برخي زيرساخت ها و امكانات اين بخش از جمله رستوران هاي بين راهي بايد ساماندهي شود.

استاندار، تاكيد كرد: آزاد سازي حريم 60 متري سواحل به طور مجدانه پيگيري و حريم دريا و رودخانه ها مديريت شود تا ساخت و سازهاي غير مجاز در اين حرائم صورت نگيرد.

اسلامي با بيان اين كه بايد با مردم مدارا و با عطوفت رفتار نمود و با متخلفين و دست اندازان به حقوق مردم قاطعانه برخورد شود، تصريح كرد: بايد با وحدت و بدور از حاشيه و شتابزدگي و طبق قانون به وظايف، ماموريت ها و برنامه ها جامه عمل پوشاند.

نماينده عالي دولت در استان با اشاره به اين كه در 4 سال گذشته رجوع سرمايه گذاران به استان خوب بوده است، گفت: بايد سرمايه گذاري را در مسير اجرا قرار داد.

در اين جلسه يونسي و نبيان، معاونين سياسي، امنيتي و اجتماعي و هماهنگي امور عمراني استاندار گزارشي از اقدامات و برنامه هاي حوزه متبوع ارايه كردند و فرمانداران شهرستان هاي تنكابن، محمود آباد و قائم شهر، بخشدار مركزي ساري و شهردار آمل به نمايندگي از فرمانداران ، بخشداران و شهرداران به بيان نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود پرداختند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار