معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به رانش زمین و بسته شدن بعضی از راههای این شهرستان براثر بارندگی شدید شب و روز گذشته گفت که با تلاش راهداران هم اکنون تمامی مسیرهای بازگشایی شد و تردد اهالی بدون مشکل انجام می شود .
کد خبر: ۵۲۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 13 November 2017
به گزارش تابناک : عین الله طالبی روز دوشنبه افزود : بارندگی باعث رانش زمین در مسیر جاده اصلی ارتباطی آلاشت شده بود که تردد را برای اهالی با مشکل مواجه کرد . 
وی ادامه داد : این رانش در نزدیکی روستای ولوپی و همجوار با یکی از معادن منطقه رخ داده بود . 
معاون فرماندار سوادکوه از این راه ارتباطی به عنوان مسیر تردد اهالی 30 روستا و شهر آلاشت نام برد و گفت : با تلاش های صورت گرفته ، مشکل برطرف شده است . 
وی آتش سوزی براثر صاعقه در روستای " شش رودبار " واقع در بخش مرکزی سوادکوه را از دیگر حوادث رخ داده بر اثر بارندگی روز گذشته معرفی کرد و گفت که بر اثر این آتش سوزی 2 واحد مسکونی به طور کامل در آتش سوخت و از بین رفت و بخشی از یک واحد نیز دچار خسارت شد . 
طالبی در خصوص میزان خسارت وارده بارندگی روز گذشته اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که هنوز برآورد نهایی از میزان خسارت ارائه نشده و برای این منظور کارها در حال انجام است . 
بیشترین میزان بارش روز گذشته در مازندران برای منطقه دشت ناز ساری به میزان 36 میلی متر ثبت شد و براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بارندگی در برخی نقاط شهرستان سوادکوه از جمله آلاشت به صورت بارش تگرگ بود .





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار