معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران جذب سرمایه گذرای خارجی و داخلی را مهمترین برنامه های استان بیان کرد.
کد خبر: ۵۲۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 13 November 2017
به گزارش تابناک : حسن خیریان پور صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری استان تاکیدات مقام عظم رهبری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: موضوع مهم تولید و اشتغال  در سر لوحه برنامه های مدیریت عالی استان و دستگاههای اجرایی قرار داشته باشد و از همه مکانیزم ها در راستای این امور استفاده شود.

خیریانپور ادامه داد: جذب سرمایه گذاری  داخلی و خارجی، استفاده از سرمایه های خرد استانی و توجه به بخش تولید در راستای برنامه های مورد تاکید  مدیران است.

وی همچنین آمادگی برای بحرانهای فصلی را  از ملزومات  مورد توجه خواند و گفت: شهرداران و فرمانداران در شهرستانها با تشکیل جلسات مدیریت بحران و پیگیری تمهیدات لازم را در این خصوص انجام د هند.

خیریان پور  در ادامه با گرامیداشت هفته کتاب  اهمیت فرهنگ کتابخوانی را در بالا بردن سطح فرهنگ عمومی موثر دانست و  گفت :گسترش فرهنگ کتابخوانی و تعمیق آن در بین اقشار جامعه با بالا بردن سرانه مطالعه و توجه به ساخت کتابخانه های عمومی در جهت فراهم کردن مشارکت همگانی در این بخش امری  تاثیر گذار خواهد بود.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری مازندران وقف را از سنت های دیرین  دینی  نامید و اظهار داشت:  با تعمیق فرهنگ وقف در جامعه و عمل به نیات واقف می توان در عمران  و توسعه شهری و روستایی تلاش کردو به امور نیازمندان  رسیدگی کرد.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری مازندران  به در پیش رو بودن  روز  بسیج مستضعفان اشاره کردو این نهاد را  بر خواسته از  متن انقلاب خواندو  عنوان کرد: بسیج نهادی فراگیر  در بین همه اقشار جامعه است و اگر این فرهنگ گسترش پیدا کند می توانیم  ایمن سازی و توانمند سازی اقشار مختلف جامعه را شاهد باشیم

خیریانپور رسیدگی به مشکلات مردم و گره گشایی از کار آنان را از اولویت های کار مدیران دستگاههای اجرایی نام بردو افزود: با تفویض اختیارات  به مدیران دستگاههای اجرایی و گسترش حوزه اختیارات مدیران  و روسای سازمانهای مرکزی  می توان  این اختیارات را  در  حل مشکلات مردم  مد نظر قرار داد.

وی  یادآور شد: حل مشکلات به صورت شهرستان محوری باید در دستور کار مدیران قرا گیرد و هر چه مشکلات در سطوح پایین تر مورد پیگیری واقع شود حل آن نیز آسانتر خواهد بود.

در خاتمه این مراسم  به انتصابات جدید اشاره شد و طی آن  فیض الله حکیمی  در سمت  سرپرست حوزه استاندار ، حسن عسگری مشاور و مسئول پیگیری های ویژه استاندار، جعفر احمد پور مدیر عامل  شرکت گاز مازندران، عبدالله بهادری به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان معرفی شدند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار