اداره کل حفاظت محیط زیست مازندارن اعلام کرد
ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر نیز در حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی خود، ۸ عدد تله مخصوص شکار پرندگان در منطقه هزارجریب را جمع آوری و ۱/۵ هکتارآببندان احداثی غیرمجاز در حاشیه ضلع جنوبی تالاب بادر حریم را با دستور قضایی تخریب کردند.
کد خبر: ۵۲۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 13 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، اداره کل حفاظت محیط زیست مازندارن اعلام کرد،  ماموران یگان حفاظت محیط زیست درهفت شهر مازندران ۳۱ شکارچی غیر مجاز را دستگیر کردند.
 دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مازندران
 
 براساس این گزارش، ماموران یگان حفاظت محیط زیست در شهر‌های نوشهر، عباس آباد، آمل، بابلسر، محمودآباد، جویبار و بهشهر در حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی خود ۱۳ متخلف را به همراه ۱۳ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.
 
در ضمن ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل، بهشهر، محمودآباد، بابلسر و فریدونکنار نیز ۳۱ رشته دام هوایی و تله شکار پرندگان را از آب بندان‌های این مناطق جمع آوری کردند.
 
همچنین، ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل نیز حین گشت زنی درشالیزار‌های دابودشت دو قطعه چنگر و یک بهله عقاب طلایی که زخمی شده بود کشف و ضبط کردند.
 
ضمنا ، ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر نیز در حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی خود، ۸ عدد تله مخصوص شکار پرندگان در منطقه هزارجریب را جمع آوری و ۱/۵ هکتارآببندان احداثی غیرمجاز در حاشیه ضلع جنوبی تالاب بادر حریم را با دستور قضایی تخریب کردند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
حبس طویل المدت انتظار مردم برای برخورد با این جانیان وحشی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار