«وینفرد شفر» سرمربی استقلال با ابراز رضایت از شرایط برگزاری اردوی آبی پوشان در کیش، گفت: خیلی خوشحالم که سه بازیکن در تیم ملی داریم و امیدوارم که در آینده این تعداد بیشتر شود.
کد خبر: ۵۲۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 13 November 2017
به گزارش تابناک : شفر روز یکشنبه در حاشیه اردوی تمرینی آبی پوشان در کیش  درباره شرایط اردویی این تیم گفت: در کیش همه افراد با ما مهربان بودند و زمین چمن خوبی هم در این جزیره وجود دارد. 
وی ادامه داد: در این اردو قصد داشتیم تا عملکرد و سطح بازیکنان ذخیره و اصلی از جمله پادوانی، بهنام برزای و محسن کریمی را ارزیابی کنیم. 
سرمربی استقلال تهران درباره اینکه نبود بازیکنان ملی پوش استقلال بر اهداف اردوی آبی پوشان تاثیرگذار نبوده است، گفت: من خیلی خوشحالم که سه بازیکن در تیم ملی داریم و امیدوارم که در آینده این تعداد بیشتر شود؛ افزایش تعداد بازیکنان ملی پوش استقلال، برای باشگاه، تیم و حتی تیم ملی هم خوب است. 
شفر درباره اهداف اصلی برگزاری این اردو اظهار داشت: اردو فقط برای تاکتیک پذیری بازیکنان نیست، بلکه برای آمادگی جسمانی، تکنیکی، فضای تیم است و باعث می شود تا فضایی برای گفت وگو و صحبت با بازیکنان و کادرفنی ایجاد شود. 
سرمربی استقلال درباره حضور «ساناک» مربی اهل جمهوری چک که به تازگی به جمع آبی پوشان اضافه شده است، گفت: ساناک تجربه خوبی در فوتبال دارد و در تمرینات می تواند به ما کمک کند. 
وی ادامه داد: ساناک می تواند در کارهای تاکتیکی با توجه به مهارت های بالایی که در مسائل فوتبالی دارد به کمک آبی پوشان بیاید؛ همچنین وی مربی بسیار خوبی برای تیم های پایه است و یکبار بهترین مربی تیم های پایه در جمهوری چک شده است. 
شفر از برنامه اش برای استفاده از بازیکنان خوب تیم های پایه استقلال خبر داد و گفت: می خواهیم کار بر روی تیم های پایه را بهتر کنیم تا از بازیکنانی که در این تیم ها به میدان رفته اند، در تیم بزرگسالان استفاده کنیم؛ این بازیکنان می توانند تا زمانی که من در استقلال هستم، به آینده شان برای بازی در این تیم امیدوار باشند. 
سرمربی استقلال با بیان اینکه به جزء دیدار تدارکاتی فردای آبی پوشان، دیدار تدارکاتی دیگری در دستور کار این تیم در اردوی کیش قرار ندارد، اظهار داشت: هیچ بازیکنی با مصدومیت شدید نداریم و زمین چمن و فضای اردو در کیش خیلی خوب بود. 






منبع : ایران اکونومیست 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار