رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر خبر داد
«برگزاری هر چه با شکوه تر یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران و شهدای ورزشکار شهرستان بابلسر، نیاز به همکاری و همدلی همه ی مسئولان دارد و ما انتظار داریم هیات های ورزشی نیز در برگزاری این برنامه با تمام ظرفیت و توان شرکت نمایند».
کد خبر: ۵۲۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۶ 12 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، دهمین جلسه شورای اداری کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر صبح امروز شنبه ۲۰ آبان ۹۶ امروز برگزار شد
 
بر اساس این گزارش، اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در این نشست  برنامه محوری و قانون مداری را از راهبردهای اصلی اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر عنوان کرد.
 مراسم تجلیل از برترین های ورزش بابلسر برگزار می شود
 
رئیس اداره ورزش شهرستان بابلسر همچنین با اعلام‌ خبر برگزاری مراسم تجلیل از برترین های ورزش شهرستان بابلسر گفت: «برنامه های اجرایی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیش بینی و برنامه ریزی شود».
 
 پهلوان با تاکید مجدد بر « حفظ شئونات اسلامی در اماکن و باشگاههای ورزشی» خاطرنشان کرد «‍ برگزاری یادواره شهدا یکی از اصلی‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر می باشد».
 
رئیس اداره ورزش بابلسر با اعلام اینکه «یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران و شهدای ورزشکار شهرستان بابلسر برگزار می شود» افزود:
 
« جامعه ی ورزش و جوانان شهرستان بابلسر وظیفه ی خود می داند که ادامه دهنده راه و آرمان های والای شهدا بوده و همیشه یاد و خاطره ی آن بزرگمردان را زنده نگه دارد».
 
پهلوان در همین زمینه ادامه داد: «برگزاری هر چه با شکوه تر یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران و شهدای ورزشکار شهرستان بابلسر، نیاز به همکاری و همدلی همه ی مسئولان دارد و ما انتظار داریم هیات های ورزشی نیز در برگزاری این برنامه با تمام ظرفیت و توان شرکت نمایند».
 
مسول ورزش شهرستان بابلسر «آشنایی نوجوانان و جوانان ورزشکار با شیوه ی زندگی شهدا را وظیفه ای دانست که می بایست هیات های ورزشی توسط کمیته های فرهنگی خود در جهت آن برنامه ریزی و اقدام نمایند».

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار