رفت و آمد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.
کد خبر: ۵۲۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 10 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ علیرضا قدمی ، با بیان اینکه آمد وشد همه تریلر‌ها در جاده هراز ممنوع است، گفت:عبور کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح امروز از جاده هراز ممنوع شد.
 
بر اساس این گزارش، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: آمد وشد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از رودهن به سمت آمل نیز ممنوع خواهد بود.
 
وی گفت: آمد وشد خودرو‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از آب اسک به رودهن یک طرفه خواهد شد.
 
سرهنگ قدمی با اشاره به یک طرفه شدن محور کندوان، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۹ آبان ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه است.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: رفت و آمد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع است.
 
وی افزود: آمد وشد موتورسیکلت‌ها به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه از محور‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.
 
تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار