عبدالله پوربابا رییس هیات کشتی بابلسر خبر داد
کشتی آلیش به‌عنوان یک کشتی محلی در کشور‌های حاشیه دریای خزر و مازندران شناخته و طرفدارانش را بین بانوان استان نیز پیداکرده است.
کد خبر: ۵۲۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 10 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، عبدالله پوربابا رییس هیات کشتی بابلسر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با راه اندازی کشتی محلی آلیش بانوان برای نخستین بار در بابلسر نام نویسی از بانوان علاقمندان به این رشته نوظهور آغاز شد.
 
بر اساس این گزارش،   رییس هیات کشتی بابلسر در ادامه گفت: کشتی آلیش بانوان برای نخستین بار در این شهرستان راه اندازی شد وعلاقه‌مندان به این رشته ورزشی می‌توانند برای نام نویسی به دفتر هیات کشتی شهرستان بابلسر در باغ فلاحت مراجعه کنند.
 برگزاری کشتی آلیش بانوان برای نخستین بار در بابلسر
 
وی افزود: کشتی آلیش به‌عنوان یک کشتی محلی در کشور‌های حاشیه دریای خزر و مازندران شناخته و طرفدارانش را بین بانوان استان نیز پیداکرده است.
 
رییس هیات کشتی بابلسر گفت: تیم مازندران پارسال به عنوان قهرمانی رقابت‌های آلیش بانوان کشور دست یافت که نشان از قدرت ورزشکاران استان در این رشته نوظهور است.
 
عبدالله پوربابا در پایان افزود: اتحادیه جهانی کشتی ۱۰ اتفاق برتر کشتی جهان در سال ۲۰۱۵ را معرفی کرد که راه‌اندازی تیم آلیش بانوان ایران یکی از این اتفاقات مهم بود.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار