با حضور مدیرعامل آبفاشهری مازندران:
مدیر سامانه 122 شرکت آبفاشهری مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: با استقرار سامانه متمرکز 122، مشترکین این شرکت از گلوگاه تا رامسر تحت پوشش خدمات این سامانه قرار می گیرند.
کد خبر: ۵۲۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹ 07 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، با حضور مدیرعامل و معاون بهره برداری و مدیران ستادی و امور آبفاشهری و کارشناسان سامانه 122، جلسه استقرار سامانه متمرکز اطلاع رسانی 122 در ساری برگزار شد.
 
 براساس این گزارش،  مدیرعامل شرکت در این جلسه، خدمات‌رسانی مطلوب را یکی از اهداف راه اندازی این سامانه به صورت متمرکز دانست و تصریح کرد: ارایه خدمات از طریق این سامانه باید در کوتاه ترین زمان انجام شود.
 
مهندس ذاکری، ادامه داد: کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مربوط به شکستگی خطوط  و هدر رفت آب، کیفیت و کمیت آب ، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی هستند.
 
مدیر سامانه 122 شرکت آبفاشهری مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: با استقرار سامانه متمرکز 122، مشترکین این شرکت از گلوگاه تا رامسر تحت پوشش خدمات این سامانه قرار می گیرند.
 
محمود طالبی، ضمن اشاره به خرید تجهیزات زیرساختی شامل نرم افزارها  و سخت افزارهای مورد نیاز برای ستقرار این سامانه، افزود: طی روزهای آینده رابطین 122 از تمامی امور معرفی و کارگاه های آموزشی در راستای آشنایی رابطین با نرم افزارهای مربوطه و چگونگی فعالیت در این سامانه برگزار می شود.
 
وی،  با بیان اینکه برای ارایه خدمات در سطح امور به 22 رابط نیاز داریم، اظهار داشت: درحال حاضر سامانه  122در  ساری  با 9 کارشناس به صورت شبانه روز درحال فعالیت است.
 
مدیر سامانه 122 شرکت آبفاشهری مازندران، هزینه صرف شده برای استقرار این سامانه  را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.
 
طالبی، در خصوص چگونگی ارایه خدمات در این سامانه گفت: به محض تماس مردمی با این سامانه، کارشناسان مستقر در ساری، با رابطین سامانه در امور مورد نظر ارتباط برقرار کرده و اقدامات انجام شده به صورت آن لاین از طریق نرم افزار امداد و حوادث مورد پیگیری و ارزیابی قرار می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار