مدیر امور آبفاشهری آمل خبر داد:
مدیر امور آبفاشهری آمل، از شست وشوی کامل شبکه توزیع به طول 125 کیلومتر در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: در مجموع طی این مدت 194مورد مرئی سازی، احداث و نصب دریچه شیرآلات شبکه و نیز تعویض شیر قطع و وصل انشعاب انجام شد.
کد خبر: ۵۱۹۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 05 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، مدیر امور آبفاشهری آمل از اجرای 1300 متر توسعه شبکه آبرسانی در اقطار مختلف در این امور طی شش ماهه اول امسال خبر داد.

 
بر اساس این گزارش از شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس قبادی به تشریح فعالیتهای انجام شده در امور آمل طی نیمه اول امسال پرداخت و گفت: در این مدت 585 انشعاب با کاربری های خانگی ، صنعتی و .... نصب شد.

وی، با اشاره به رفع 1700 مورد شکستگی انشعاب ، افزود: در این مدت نسبت به رفع 281 مورد شکستگی  شبکه آبرسانی و خطوط انتقال آب شرب در شهر آمل اقدام شد.

مدیر امور آبفاشهری آمل، از شست وشوی کامل شبکه توزیع به طول  125 کیلومتر در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: در مجموع طی این مدت  194مورد مرئی سازی، احداث و نصب دریچه شیرآلات شبکه و نیز تعویض شیر قطع و وصل انشعاب انجام شد.

مهندس قبادی، با بیان اینکه 796 کنتور خراب مشترکین نیز تعویض شد، گفت: در این مدت نسبت به سرویس و رفع ایراد و تعویض کلرزن به تعداد 18 مورد  اقدام شد.

وی، تحویل و تجهیز کارگاه هوشمند سازی حفاظت از مخازن و منابع تولید آب، تعویض ، نصب و راه اندازی 4 مورد الکتروموتور چاه ها ، 10 مورد تعمیر اساسی و بهسازی پمپ ها، 10 مورد تعویض و راه اندازی تابلو و تعمیرات آن، تعمیر اساسی دیزل ژنراتور، تخلیه 10800 لیتر آب ژاول در مخازن برای گندزدایی و نیز تخلیه  2400 کیلوگرم پودر خشک برای گندزدایی و 100 متر  لوله گذاری از جنس پلی اتیلن داخل مخازن برای استفاده دستگاه کلر زن را از دیگر اقدامات انجام شده در نیمه نخست امسال عنوان کرد.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار